עד עתה, דגמי סדרה 5 החדשה ,שהוצגה בחודש מאי 2023, היו זמינים בדגמי הבנזין 48V החדשים או בדגמי i5 החשמליים בלבד, כעת מצטרפים להיצע גם שני דגמי הפלאג-אין החדשים, 530e ו- 550e xDrive, המציגים יחידות הנעה חזקות יותר יחד עם סוללה גדולה יותר משמעותית המאפשרת טווח נסיעה של עד 103 ק"מ.
כבעבר, בשני הדגמים נמצא מנוע חשמלי המשולב בתיבת ה-8 הילוכים של הדגם אך כעת הוא חזק יותר משמעותית בהספק של 184 כ"ס בדגם 530e או 197 כ"ס בדגם 550e xDrive ועם מומנט מרבי של 45.9 קג"מ, זאת לעומת 109 כ"ס ו-28.5 קג"מ בשני הדגמים בעבר. בנוסף לכך בשני הדגמים הותקנה סוללה בקיבולת נטו של 19.4kWh זאת לעומת 11.2kWh בדגם היוצא כך שיחד עם יחידת ההנעה החדשה והיעלה יותר מתקבל טווח נסיעה חשמלי כפול מזה של הדגמים הקודמים.
ב.מ.וו 530e החדשה מבוססת על מנוע 2.0 ליטר טורבו ויחד עם המנוע החשמלי לדגם זה הספק כולל (במצב E-BOOST) של 299 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.3 שניות, למהירות מרבית של 230 קמ"ש - 140 קמ"ש במצב חשמלי מלא. לדגם זה טווח נסיעה חשמלי של 93-103 ק"מ בהתאם לרמת הגימור. לדגם 530e היוצא היה הספק מרבי של 292 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 6.4 שניות וטווח חשמלי של 57 ק"מ.
ב.מ.וו 550e xDrive, המחליפה את דגם 545e xDrive היוצא, כבר מציגה שדרוג משמעותי יותר. הדגם מבוסס על מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו ויחד עם יחידת ההנעה החשמלית למערכת הספק כולל (במצב E-BOOST) של 489 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ, זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 4.3 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש - או 140 קמ"ש במצב חשמלי מלא. לדגם זה טווח נסיעה חשמלי של 83-90 ק"מ. לדגם 545e היוצא היה הספק מרבי של 394 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 4.6 שניות וטווח חשמלי של 48 ק"מ.
בשני הדגמים נמצא מערכת בלימה רגנרטיבית הכולל מצב אדפטיבי העושה שימוש במידע ממערכת הניווט והמצלמה הקדמית/אחורית כדי להפעיל את המערכת בצורה האופטימלית ביותר. בזכות המיקום החדש של הסוללה לדגמי הפלאג-אין של סדרה 5 החדשה נפח תא זהה לדגמי הבנזין הרגילים - 520 ליטר.
את הסוללה החדשה ניתן כעת להטעין בהספק של עד 7.4kW, לעומת 3.2kW בדגם היוצא, כך שטעינה ביתית מלאה אורכת כ-3 שעות ו-15 דקות. אם תשתמשו בשקע טעינה המתחבר לשקע חשמל רגיל ("כבל סבתא") תאלצו להמתין מעל ל-11 שעות לטעינה מלאה.