סדרה 7 היברידית פלאג-אין החדשה, דגם 745e, מציעה טווח נסיעה חשמלי של 58 ק״מ, 0-100 קמ״ש ב-5.1 שניות, ומנוע 3.0 ליטר טורבו חדש במקום 2.0 טורבו בדגם היוצא.
יחד עם הצגתה של סדרה 7 החדשה (מתיחת פנים), ב.מ.וו הציגה גרסה היברידית פלאג-אין חדשה לדגם, 745e, עם מערכת הנעה היברידית חדשה, חזקה יותר ועם טווח נסיעה חשמלי ארוך יותר. את המערכת ההיברידית פלא-אין החדשה הזו ב.מ.וו הציגה לראשונה עם ה-X5 xDrive45e החדש ואנחנו מצפים לפגוש אותה גם ב-X7 החדש.
את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 258 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ ששרת את דגם 740e ההבירידי היוצא, ב.מ.וו החליפה במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו עם 286 כ״ס ומומנט מרבי של 45.9 קג״מ. המנוע החשמלי שבדגם זכה לשדרוג קל והוא מייצר כעת הספק מרבי של 113 כ״ס ומומנט מרבי של 27 קג״מ במקום 95 כ״ס ו- 25.4 קג״מ בדגם היוצא.
ההספק הכולל של המערכת (במצב ספורט) עומד כעת על 394 כ״ס ו-61.6 קג״מ, זאת לעומת 326 כ״ס ו-50.9 קג״מ בדגם היוצא, וכמו בדגם היוצא המערכת משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ (המנוע החשמלי משולב בתיבת ההילוכים ומשמש בזמן בלימה כגנרטור לטעינת הסוללה). בדגם הבסיס 745e זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.2 שניות ובדגם 745Le xDrive הבכיר עם הנעה כפולה ובסיס גלגלים ארוך זה מספיק לנתון תאוצה של 5.1 שניות, שיפור משמעותי מה-5.5 שניות של הדגם היוצא. המהירות המרבית עלתה מ-240 קמ״ש ל-250 קמ״ש, בשתי גרסאות הדגם.
סוללת הליתיום-יון בקיבולת של 9.2kWh של הדגם היוצא, הוחלפה בסוללה בקיבולת גדולה יותר של 12.0kWh המאפשרת לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי של 55-58 ק״מ בדגם 745e וטווח נסיעה חשמלי של 52-55 ק״מ בדגם 745Le xDrive הבכיר.
במצב היברידי, ניתן לנסוע על בסיס הסוללה בלבד עד למהירות של 110 קמ״ש ואילו במצב חשמלי מלא עד למהירות של 140 קמ״ש, לעומת 120 קמ״ש בדגם היוצא. מערכת ניהול ההנעה ההיברידית של הדגם תוכננה מחדש ובמידה והנהג משתמש במערכת הניווט, המערכת תיקח בחשבון את תוואי הנסיעה בכדי להשיג צריכת אנרגיה אופטימלית.
לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה/תצורת הנעה, כולל מצב ספורט בו המערכת מספקת את ההספק המרבי כל הזמן, לצד חידוד של ההיגוי, הבולמים ותיבת ההילוכים. מצב אדפטיבי מתאים את הכיול אוטומטית בהתאם לסגנון הנהיגה של הנהג. מצב ההנעה הרגיל בדגם הוא היברידי ולחיצה כפולה על הבורר תפעיל את מצב HYBRID ECO PRO בו ההספק המרבי מתקבל רק בקיק-דאון. לרשות הנהג מצב נהיגה חשמלי מלא או אפשרות BATTERY CONTROL לשמירה על מצב הטעינה הנוכחי לשימוש מאחור יותר.
כל מצבי הנהיגה השונים מוצגים בצורה נוחה בלוח המחוונים הדיגיטלי החדש של הדגם ולכל מצב נהיגה תאורה בצבע שונה בלוח המחוונים. כאשר הרכב המצב טעינה, מוצגים בלוח המחוונים נתונים כגון זמן נותר לסוללה מלאה, טווח נסיעה נוכחי אפשרי ועוד, את כל הנתונים ניתן לראות גם מחוץ לרכב או באפליקציה ייעודית למכשיר הסלולרי.