בקרוב, ב.מ.וו תחשוף את הקונספט Vision X Neue Klasse אשר יספק לנו הצצה אל שפת העיצוב של דגמי הקרוסאובר העתידיים של החברה ובמיוחד, ב.מ.וו iX3 החשמלי החדש אותו ב.מ.וו תחשוף בהמשך השנה כדגם הראשון להתבסס על פלטפורמת Neue Klasse החדשה והמתקדמת של ב.מ.וו הייעודית להנעה חשמלית.
להזכירכם, ב.מ.וו חשפה בספטמבר אשתקד את הקונספט Vision Neue Klasse כמייצג של שפת העיצוב החדשה של דגמי הסדאן/קופה של החברה, במקרה זה הדגם הראשון הצפוי לשאת את שפת העיצוב החדשה הזו היא סדרה 3 הבאה ובמיוחד i3 החשמלית החדשה.
אז תמונה אחת מהעיצוב החיצוני של הקונספט Vision X Neue Klasse דלפה לרשת ומציגה את שינוי הכיוון הדרמטי בשפת העיצוב של ב.מ.וו או ליתר דיוק, סוג של חזרה למקורות במיוחד בכל הקשור לעיצוב הגריל הקדמי, אחת מנקודות הביקורות הגדולות ביותר לה זכה המותג בשנים האחרונות עם שפת העיצוב הנוכחית של החברה.
גריל הכליות מלווה את ב.מ.וו מראשיתה, זה שהוטמע בקונספט מחזיר אותנו לימים של סדרה 02 ודגמי ב.מ.וו 2000, דגמים מהפכניים עבור המותג משנות השישים/שבעים של המאה הקודמת, דגמים שלמעשה הצילו את ב.מ.וו מפשיטת רגל והפכו אותה לסיפור הצלחה. דגמים אלו זכו לכינוי Neue Klasse כך שגם ב.מ.וו עושה את הקישור בין המהפכה של אז למהפכה הקרובה עם פלטפורמת Neue Klasse החדשה להנעה חשמלית.
הדגמים החשמליים שיתבססו על פלטפורמת Neue Klasse יעשו שימוש בדור הבא של הסוללות של החברה, סוללות צילינדר בגדלים של 4695 עבור רכבי הסדאן וסוללות 46120 עבור דגמי ה- SUV, ההבדלים בגובה התאים נועדו לאפשר לחברה לייצר רצפה נמוכה יותר עבור דגמי הסדאן כדי שלא לאתגר את מרווח הראש לנוסעים מאחור.
ב.מ.וו מבטיחה שהדור הבא של הסוללות שלה, על בסיס ארכיטקטורת 800V, יאפשר לדגמי המותג שיפור של 30% בטווח הנסיעה, קיצור של 30% בזמן הטעינה המהירה ולצד זה הן זולות יותר לייצור בכ-50% מהדור הנוכחי כך שהחברה תוכל להתחרות טוב יותר בשוק הרכב החשמלי (וכמובן שגם להגדיל את הרווחים שלה).