הנהג, הירומו נרוסה בן ה-67, נהרג בעת נסיעת מבחן בלקסוס LF-A בגרסת הנורברינג שעדיין בשלבי הפיתוח

לקסוס LF-A גרסת הרינג

 

התאונה עצמה התרחשה מחוץ למסלול הונרברינג המפורסם בגרמניה. הלקסוס LF-A התנגשה ב-ב.מ.וו סדרה 3 בה נסעו שני נהגי מבחן אחרים, אחד מהם במצב קריטי. וידאו ממקום התאונה, שצולם ע"י צוות מקומי, ממחיש שהתאונה לא הייתה קלה. לפי מה שנראה, ההגה בלקסוס הזו הוא בצד שמאל ויתכן שזו אחת הסיבות לתאונה, בלבול בצד הנהיגה (ביפן עקרונית נוהגים מצד שמאל, אך מותר לנהוג שם ברכבים עם הגה שמאלי או ימיני ).

 

הירומו נרוסה (Hiromu Naruse ) לקח חלק נכבד בפיתוח הלקסוס LF-A ומשנת 1963 הוא מכהן כנהג מבחן בחברה. הוא לקח חלק נכבד בפיתוח רכבי הספורט של טויוטה ובנוסף שימש כנהג המסלולים הצמוד של יו"ר טויוטה.

 

עם כל הטרגדיה שבדבר, אני מאמין שחלק נכבד מאיתנו היה מוכן לחיות את חייו כנהג מבחן במשך כל כך הרבה שנים ולסיים את חיינו במכונית שהוא נחשב לסנדק שלה.

 

תגיות: טויוטה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.