כחודשיים לאחר שהציגה את הדגם בגרסת טרום ייצור, לקסוס החלה לשווק בשוק האמריקאי את ה- LX 700h, גרסת הנעה היברידית ראשונה לרכב הכביש שטח הענק של החברה, המבוסס על הלנדקרוזר 300.
לקסוס LX 700h לקח את מערכת ההנעה של דגם LX600 בשלמותה, כלומר מנוע 3.5 ליטר V6 טווין-טורבו בשידוך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה עם תיבת הפחתה ונעילת דיפרנציאל מרכזית חשמלית. לזה דגם 700h הוסיף סוללה אטומה מוגנת מים המותקנת על חלקה האחורי של שלדת הסולם ועוד מנוע חשמלי המותקן בין מנוע הבנזין לתיבת ההילוכים.
השילוב הזה יוצר יחידת הנעה בהספק משולב של 460 כ"ס ומומנט מרבי של 80 קג"מ, זאת לעומת 415 כ"ס ו-66.2 קג"מ בדגם LX 600, שילוב המאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה של 6.4 שניות לעומת 6.9 שניות בהתאמה.
מעבר לכך זה אותו לקסוס LX מוכר, רכב כביש שטח גדול ממדים באורך של 5.09 מטר אותו ניתן לקבל בגרסאות של 5 עד 7 מושבים או בגרסת VIP עם שני מושבי מחלקה ראשונה בשורה השנייה. כמו ברכבים רבים מסוג זה, מרבית רוכשי הדגם לא באמת מבלים בשטח אך אלו שכן יוכלו לשדרג לגרסת OVERTRAIL הכוללת צמיגי "33, תוספת של נעילת דיפרנציאל חשמלית קדמית ואחורית (סטנדרט בדגם 700h אופציה בדגם 600), תוספת של מיגון גחון, מדרגות צד, חבילת השחרה לכל חלקי הכרום ועוד.
המשוגעים באמת, כלומר אלו שרוצים להפוך את הרכב הזה למשהו שמתנהג באופן ספורטיבי, יכולים לבחור בחבילת F SPORT המוסיפה מוטות מייצבים מאחור, בולמים שונים בכיול ספורטיבי, דיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסון, עיצוב דינאמי יותר לפגושים ועוד.