רנו מספקת לנו עוד הצצה לגרסת הייצור של הקרוסאובר החשמלי הייעודי הראשון שלה המבוסס על הקונספט רנו מגאן eVision שהוצג אשתקד. זה גם הדגם הראשון של רנו לעשות שימוש בפלטפורמת CMF-EV שהיא הפלטםורמה הייעודית לרכבים חשמליים של הברית רנו-ניסאן-מיצובישי על בסיסה ניסאן הציגה אשתקד את האריה החשמלי.
רנו לא מספקת פרטים רבים על הדגם, המוצג כעת תחת מעטה של הסוואה לרגל תחילת הניסויים בכביש הפתוח בצי של 30 רכבים, אך היא מציינת כי אחת מגרסאות הדגם תשווק עם מנוע חשמלי בהספק של 217 כ"ס וסוללה בקיבולת של 60kWh שתאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של 450 ק"מ בתקן WLTP.
אם אלו אכן הנתונים הסופיים מדובר בנתונים מרשימים מאוד ביחס לקיבולת הסוללה וטובים משמעותית מאלו של ניסאן אריה שעם אותה סוללה ומנוע בהספק דומה, מציע טווח נסיעה של 360 ק"מ בלבד.
את רנו מגאן E-TECH החשמלית רנו תחשוף לפני סוף השנה והיא סנונית ראשונה בלבד למגוון רחב של רכבים חשמליים יעודיים אותם היא תשווק בשנים הקרובות על בסיס פלטפורמת CMF-EV. השם המלא של הדגם הוא רנו Megane E-TECH Electric אך השם המסחרי של הרכב הוא פשוט MeganE.