את רנו אספאס, זה שהיה מיניוואן והפך בשנת 2023 לקרוסאובר 7 מושבים, לא זכינו לפגוש בישראל אך באירופה הדגם כבר זוכה למתיחת פנים שנועדה להעניק לדגם מראה מעודכן המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של רנו אותה כבר פגשנו בדגמים רבים, כמו הקליאו או הקפצ'ור המחודשים.
העיצוב החדש לחזית הדגם מעניק לדגמי 2025 של האספאס את מה שהיה חסר לו, מראה דינאמי ומוחצן יותר של קרוסאובר גדול ממדים. גם הפנסים מאחור עוצבו מחדש ויחד עם נגיעות עיצוב נוספות האספאס משלים עדכון ויזואלי מוצלח למדי.

חלל תא הנוסעים לא השתנה במיוחד אך את גג הזכוכית הענק של הדגם שהיה ללא כיסוי, רנו החליפה בגג אלקטרוכרומטי עם שקיפות משתנה בלחיצת כפתור, בין אטום לחלוטין עד שקופה. לצד זה רנו שדרגה את הדגם עם תוספת של מצלמת זיהוי פנים המפעילה פרופיל אישי עם הכניסה של הנהג לרכב, מושבים קדמיים נוחים יותר, שדרוג כולל לבידוד הרעשים ועדכון לריפודי המושבים ברמות הגימור השונות.
יחידת ההנעה העיקרית של הדגם היא עדיין אותה יחידת הנעה היברידית E-Tech המוכרת לנו מהאוסטרל, יחידת הנעה המשלבת מנוע 1.2 ליטר טורבו המייצר הספק של 130 כ"ס, מנוע חשמלי המייצר 70 כ"ס, סוללת 2kWh קטנה ותיבת 6 הילוכים בה 2 הילוכים מיועדים עבור המנוע החשמלי. למערכת הזו ההספק מרבי משולב של 200 כ"ס והיא מאפשרת לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.8 שניות לצד צריכת דלק משולבת של 20.8 ק"מ לליטר.

רנו אספאס מצויד במערכת היגוי לכל הגלגלים 4Control המפנה את הגלגלים האחוריים בזווית של עד 5 מעלות נגד עם הגלגלים הקדמיים במהירויות נמוכות לטובת שיפור כושר התמרון בתנועה עירונית ובזווית של עד 1 מעלות עם הכיוון במהירויות גבוהות.
מידותיו של הדגם לא השתנו במיוחד כך שהאורך נותר על 4,772 מ"מ, הרוחב על 1,843 מ"מ, הגובה על 1,645 מ"מ ובסיס הגלגלים נותר על 2,738 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 212 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש, 520-782 ליטר בקיפול השורה השנייה ובהתאם למיקום של השורה השנייה הנעה על מסילה, ועם קיפול השורה השלישית מתקבל נפח של 2,054 ליטר.