רנו נמצאת במוד נוסטלגי על סטרואידים, אם יצרנים שונים מסתפקים באיזה דגם נוסטלגי אחד אם בכלל, ברנו כבר חושפים את דגם הרטרו השלישי, טווינגו E-TECH, המגיעה לאחר רנו 5 E-TECH ורנו 4 E-TECH. בכל המקרים הדגמים המקוריים היו סיפור הצלחה גדול עבור רנו ואולי זו הסיבה לבליץ דגמי הרטרו, למרות שכל הדגמים די דומים בגודלם ודי פונים לאותו פלח שוק.
את העיצוב החיצוני של הטווינגו E-TECH החשמלית רנו חשפה כבר אשתקד, עיצוב העושה שימוש בכל האלמנטים שאפיינו את הטווינגו המקורית, המכונית העירונית הראשונה של רנו שהוצגה בשנת 1992, שנתיים לאחר שרנו הציגה את הדור הראשון של הקליאו אשר החליף את רנו 5. הטווינגו המקורית הייתה מכונית 3 דלתות, זו החדשה שומרת את מראה שכזה אך מוסיפה שתי דלתות מאחור עם ידית פתיחה נסתרת.
חלל תא הנוסעים של הטווינגו E-TECH כבר פחות שומר על מראה הרטרו אך הוא עדיין עושה שימוש בכמה אלמנטים שאפיינו את הטווינגו המקורית, כמו ספסל אחורי על מסילה כאשר ניתן להזיז את הספסל מתא הנוסעים או מתא המטען, את החלוקה 50/50 של גב הספסל האחורי (נדיר באותה תקופה לרכב קטן) כך שעדיין ניתן להושיב נוסע מאחור לצד הגדלת תא המטען, ריפודי המושבים הצבעוניים וחלון הגג הפנורמי הגדול היוצר תחושה אוורירית במיוחד ברכב קטן שכזה.
בשלב זה רנו עדיין לא חושפת פרטים טכניים על הדגם, את זה היא תעשה רק בהמשך השנה כאשר היא תחשוף את גרסת הייצור לקראת תחילת השיווק של הדגם במחצית הראשונה של 2026. רנו מציינת כי הפיתוח של הדגם ערך שנתיים בלבד כדי להוזיל את עלויות הפיתוח שכן רנו הציבה לדגם יעד שאפתני למחיר של פחות מ-20,000 אירו שזה אומר מחיר המקביל לזה של הקליאו הבסיסית ביותר המצוידת במנוע 1.0 ליטר 3 צילינדרים 64 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית. עבור רכב חשמלי בייצור אירופאי מלא מדובר בהישג לא קטן.