מבולבלים? גם אנחנו שכן רק לפני כחודש ראם חשפה את הקונספט המרהיב ראם 1500 רבולושן כקדימון לטנדר החשמלי הראשון של המותג וכבר כעת החברה חושפת את גרסת הייצור של הדגם המציגה עיצוב שונה ושגרתי שנראה כמו עדכון קל לדגמי הבעירה הפנימית של ראם 1500 הנוכחי.
הסיבה לחשיפה המוקדמת היא פתיחת פנקס ההזמנות לדגם, שיעלה לכביש רק ברעון רביעי של 2024, וזה בהחלט היה יכול להיות מביך למדי אם הלקוחות היו מגלים בהמשך שמה שהם חשבו שהם מזמינים זה לא ממש מה שהם יקבלו, שכן למעט שמירה על חתימת התאורה הקדמית והאחורית שהוצגה עם הקונספט, השאר פשוט נראה כמו עוד טנדר של ראם. יחד עם זאת צריך לציין שהמקדמה שראם מבקשת היא בסך הכל בסכום זניח של $100 אותו אף ניתן יהיה לקבל חזרה.
לא ממש ברור מדוע בראם בחרו ללכת על קו שמרני שכזה, אולי כי לקוחות הסגמנט שמרניים בעצמם יחסית? אך אין ספק שמדובר בפספוס הזדמנות להציג משהו חדש ושונה שכן לא רק שמדובר במוצר חדש לחלוטין עם הנעה חשמלית, ראם 1500 REV מבוסס על פלטפורמה שונה לחלוטין משאר דגמי ראם, פלטפורמת STLA בגרסת שלדת סולם שתשרת את כל הרכבים המסחריים החשמליים הגדולים בקבוצת סטלנטיס.
צעד דומה, כלומר שמירה על המוכר, גם פורד עשתה עם הטנדר החשמלי שלה F-150 לייטנינג אך שברולט לעומת זאת הלכה על כל הקופה והעניקה לסילברדו EV החשמלי עיצוב דינאמי ושונה מהותית מהטנדרים הרגילים של החברה.
בשלב זה ראם לא חושפת עדיין פרטים טכניים חדשים על הדגם כך שאנחנו נשארים עם מה שהיה כבר ידוע לנו וזה שהדגם מצויד בטכנולוגיית טעינה 800V שתאפשר טעינה בהספקים של עד 350kW.
מעבר לעיצוב החיצוני השגרתי, אנחנו נחשפים לראשונה למספר פרטים חדשים כגון תא המטען הקדמי והענק של הדגם ולהצצה חטופה אל תא הנוסעים של הדגם המציג לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מולטימדיה אנכית גדולה שעל המסגרת שלה נמצא כפתורי שליטה פיזיים על השמע, בקרת האקלים ועוד, וכן מסך מולטימדיה נוסף עבור הנוסע הקדמי.