כבר מ-2009 השמועות דיברו על מחליפה ל-BLS, אך כעת GM מאשרת שהיא בונה מתחרה לסדרה 3 של ב.מ.וו.
קאדילק שנהנתה מהצלחתה של ה-CTS הקודמת, החליטה בזמנו שהיא תוכל להתחרות היטב בפרמיום האירופאיות במגרש הביתי שלהן, כאשר ב.מ.ווו סדרה 3 ומרצדס C קלאס על הכוונת, התוצאה הייתה קאדילק BLS שהוצגה ב-2006.
הקאדילק BLS היא למעשה סאאב 9-3 שעברה שינוי קל בכדי להפוך לקאדילק. השינוי כלל: עיצוב חיצוני דיי מוזר למראה עם פרופורציות משונות, שימוש בעיצוב הפנים של סאאב 9-3 כאשר רק חלקה העליון של הקונסולה הוחלף (ועוד מספר פרטים קטנים ביותר) . אם קאדילק הייתה שואלת את סיטרואן, היא הייתה מקבלת את התשובה שלעשות כאילו, זה לא עובד. קאדילק BLS נחלה כישלון חרוץ במכירות ונמכרה בפחות מ-10,000 יחידות ב-3 שנים.
עכשיו, יש זמנים חדשים ב-GM ועוד יותר עבור קאדילק, שהיא מותג היוקרה האמריקאי עם קצב הצמיחה הגדול ביותר השנה. קאדילק תשקיע כ- 190 מליון דולר במפעל שלה במישיגן ארה"ב, שם תורכב הבייבי CTS שייתכן שתקרא ATS. האם היא תצליח? נחייה ונראה, מה שבטוח שלא נתנגד לעוד מתחרה ראויה בקטגוריה המאוד מצומצמת הזו. באותו פרק הזמן עד שקאדילק תציג את ה-ATS, היא תציג את ספינת הדגל החדשה שלה ה-XTS שתתחרה ישירות במרצדס S קלאס.