פרארי חושפת את גרסת הספיידר לפרארי 488 החדש, המצוידת כמו דגם הקופה במנוע 3.9 ליטר טווין-טורבו בהספק של 670 כ"ס.
כחצי שנה לאחר שהציגה את ה-488 GTB החדשה, פרארי מסירה את הלוט מעל ה-488 ספיידר – הגרסה הפתוחה של הדגם והמחליפה של ה-458 ספיידר היוצאת.
כמו גרסת הקופה, גם כאן פרארי נוטשת את מנוע ה-4.5 ליטר V8 האטמוספרי של הדגם היוצא ומתקינה במקומו (מרכזי אחורי) את מנוע ה-3.9 ליטר V8 טווין טורבו החדש של החברה. נתוני המנוע זהים לגרסת הקופה עם הספק מרבי של 670 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט מרבי של 77.5 קג"מ ב-3,000 סל"ד.
גם כאן הכוח מועבר אל הגלגלים מאחור דרך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים והביצועים דומים מאוד לגרסת הקופה: 3.0 שניות 0-100 קמ"ש ו-8.7 שניות 0-200 קמ"ש (8.4 שניות בקופה).
את הגג החשמלי של הדגם ניתן לפחות/לסגור ב-14 שניות. לפי פרארי, השלדה של ה-488 ספיידר בעלת אותה התנגדות לפיתול של הדגם הסגור, זאת תודות לשימוש באלומיניום וכמה חומרים אקזוטיים כגון מגנזיום עבור חיזוקי השלדה הנדרשים לגרסה הפתוחה. דבר זה אפשר לדגם לרשום עלייה קלה ביותר של 50 ק"ג לעומת גרסת הקופה. משקל הדגם עומד על 1420 ק"מ, כ-10 ק"ג פחות מה-458 ספיידר, זאת למרות התנגדות לפיתול גבוהה יותר בכ-23%.
חלון זכוכית חשמלי מאחורי משענות המושבים יגן על התסרוקת של הנוסעים. את החלון ניתן לכוון בשלושה מצבים שונים והוא ניתן לפתיחה גם כאשר הגג סגור לטובת הכנסת הסימפוניה המנגנת מאחור אל חלל תא הנוסעים.