לקראת תערוכת ז'נבה, פרארי חושפת את ה- 812 Superfast, מחליפת הפרארי F12 ברלינטה (שהחליפה את ה-599) אשר שרתה בפרארי כחמש שנים.
פרארי 812 עושה שימוש במנוע V12 אטמוספרי, כמו ב- F12, אך בנפח של 6.5 ליטר לעומת 6.3 ליטר ב-F12. יחד עם מגוון שיפורים ושדרוגים שהוכנסו במנוע, התוצאה הסופית היא הספק מרבי של 800 כ"ס ב-8,500 סל"ד ומומנט מרבי של 71.2 קג"מ ב-7,000 סל"ד. מדובר בשיפור של 70 כ"ס ובמכונית הסדרתית החזקה ביותר של פרארי.
עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.9 שניות ולמהירות מרבית של 340 קמ"ש.
לראשונה בפרארי, בדגם הותקנה מערכת היגוי חשמלית,, העובדת במשולב עם מערכת בקרת הפסיעה (SSC ). כמו בפרארי F12tdf הקיצונית, גם כאן אנחנו מוצאים מערכת היגוי אחורית או כפי שבפרארי מכנים "בסיס גלגלים קצר וירטואלי".
העיצוב החיצוני הוא אמנם אבולוציה ל- F12, אך כל חלקי המרכב עוצבו ותכוננו מחדש לטובת שיפור זרימת האוויר סביב הרכב, כך לדוגמה חזית הדגם כוללת מדפים נשלטים אלקטרונית המאפשרים שליטה טובה יותר בזרימת האוויר ומעל הגלגלים האחורים נוספו כונסי אוויר לטובת הגדלת כוח ההצמדה במהירויות גבוהות.
אין ספק בדבר אחד, זה רכב אספנות מובהק שכן סביר מאוד להניח שה-812 תהיה המכונית האחרונה של פרארי לעשות שימוש במנוע V12 אטמוספרי.