בחודש יוני אשתקד פרארי חשפה את מכונית הספורט ההיברידית 296 GTB, כעת החברה חושפת את הגרסה הפתוחה לדגם, פרארי 296 GTS.
לשני הדגמים מערכת הנעה היברידית זהה כמובן, מערכת המשלבת מנוע 3.0 ליטר V6 טווין-טורבו 663 עם מנוע חשמלי בהספק של 167 כ"ס ומומנט של 32.1 קג"מ בכדי לייצר מערכת הנעה בהספק כולל של 830 כ"ס ומומנט מרבי של 75.4 קג"מ.
כל הכוח הזה עובר אל הגלגלים האחוריים בלבד דרך תיבת 8 הילוכים DCT והתוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.9 שניות, 0-200 קמ"ש ב-7.6 שניות ומהירות מרבית של 330 קמ"ש. סוללה בקיבלות קטנה של 7.45kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה של 25 ק"מ ונסיעה חשמלית בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש.
התוצאה היא יחידת הנעה בהספק כולל של 830 כ"ס, קו אדום ב-8,300 סל"ד ומומנט מרבי של 75.4 קג"מ המתקבל ב-6,250 סל"ד. יחידת ההנעה הזו מסוגלת להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 2.9 שניות, 0-200 קמ"ש בזמן של 7.3 שניות ולמהירות מרבית של מעל ל-330 קמ"ש.
הגג המתקפל הקשיח מורכב משני חלקים קלי משקל ופתיחה, חשמלית, של הגג דורשת 14 שניות בלבד וניתן לעשות זאת עד למהירות נסיעה של 45 קמ"ש. מנגנון הגג מוסיף למשקל הדגם 70 ק"ג כך שהמשקל העצמי היבש של הדגם עומד על 1540 ק"מ.
כמו בדגם הקופה GTB, גם את דגם GTS הפתוח ניתן לקבל עם חבילת Assetto Fiorano מכוונת המסלול (הדגם באדום בתמונות). החבילה מוסיפה חלקי קרבון שונים לטובת הפחתת משקל (8 ק"ג) עזרים אווירודינמיים להגדלת כוח ההצמדה (ב-10 ק"ג) לכדי כוח הצמדה כולל של 360 ק"ג במהירות של 240 קמ"ש. החבילה כוללת בנוסף צמיגי סמי-סליקס מישלין Pilot Sport Cup2R.