פורשה פאנאמרה החדשה 2024
פורשה פאנאמרה החדשה 2024.
פורשה פאנאמרה החדשה 2024
פורשה פאנאמרה החדשה 2024.

פורשה חושפת את הפאנאמרה 2024 החדשה, הדור השלישי למכונית הספורט סאלון של החברה וכמו הרבה דגמים של החברה, נדרשת היכרות עם הדגם היוצא כדי להבחין בחדש שכן העיצוב בכללותו לא השתנה מהותית. כמו במקרה של הקאיין המחודש הדגש הפעם הוא על היצע נרחב של יחידות הנעה היברידיות פלאג-אין E-Hybrid. 

 

פנסים ראשיים חדשים עם חתימת תאורה חדשה, פגוש קדמי במראה מחודד וספורטיבי יותר, פגוש אחורי חדש ויחידת תאורה חדשה מאחור שכמו שאר דגמי פורשה העדכניים נמתחת לכל הרוחב, מסכמים, פחות או יותר, את השינויים הויזואליים בדגם ובמילים אחרות, זו אותה פאנאמרה מוכרת רק במראה מודרני וקצת דינאמי יותר. 

 

2024 פורשה פאנאמרה החדשה
פורשה פאנאמרה החדשה.

הפאנאמרה החדשה תשווק עם מבחר של 4 יחידות פלאג-אין E-Hybrid, כולן חדשות וחזקות יותר עם טווח חשמלי גדול יותר משמעותית. בשלב זה פורשה חושפת רק יחידת הנעה אחת שתהיה זמינה עם השקת הדגם -   פאנאמרה טורבו Turbo E-Hybrid. למערכת הזו, המבוססת על מנוע 4.0 ליטר V8 טורבו מעודכן, הספק כולל של 680 כ"ס ומומנט מרבי של 94.8 קג"מ (מנוע חשמלי 190 כ"ס), זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.2 שניות ולמהירות מרבית של 314 קמ"ש. 

 

סוללה חדשה בקיבולת של 25.9kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-90 ק"מ, זאת לעומת כ-63 ק"מ בדגם היוצא. עדכון נוסף הוא התקנה של מטען פנימי תלת פאזי מהיר יותר בהספק של עד 11kW כך שטעינה מלאה אורכת 2:39 שעות. 

 

פורשה פאנאמרה החדשה 2024
פורשה פאנאמרה החדשה.

בשלב ההשקה הדגם יהיה זמין גם בגרסאות הבסיס, הפאנאמרה הנעה אחורית והפאנאמרה 4 הנעה כפולה. בדגמים אלו נמצא את מנוע ה-2.9 ליטר V6 טורבו המעודכן של פורשה בהספק מרבי של 353 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ, תוספת של 23 כ"ס ו-5.1 קג"מ לעומת הדגם היוצא. על הכביש זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 5.1 שניות או 4.8 שניות ולמהירות מרבית של 272 קמ"ש או 270 קמ"ש, בהתאמה. 

 

פורשה פאנאמרה החדשה תא הנוסעים
פורשה פאנאמרה החדשה.

הפאנאמרה החדשה מצוידת כסטנדרט במערכת בקרת השלדה ​​PASM של פורשה ובמתלי האוויר החדשים של פורשה עם שליטה נפרדת על התנועה מעלה/מטה כדי להשיג איזון רחב יותר בין נוחות לשליטה על המרכב. כאופציה, ניתן להוסיף לדגם מערכת היגוי אחורית ובדגמים הבכירים יותר גם את מערכת המתלים המתקדמת יותר PAR עם בולמים אדפטיביים שכל אחד מהם מצויד בשתי משאבות הידראוליות לשליטה מהירה מאוד ונפרדת על תנועת הבולם. מערכת זו עושה שימוש בקפיצי אוויר ללא שליטה נפרדת. 

 

לפאנאמרה החדשה אורך של 5,052 מ"מ, רוחב של 1,937 מ"מ, גובה של 1,423 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,950 מ"מ, נתונים זהים לאלו של הדגם היוצא וכמו זה היוצא, גם הפעם הרוכשים יכולים לבחור בגרסת LBW לה אורך של 5,202 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,100 מ"מ. 

 

2024 פורשה פאנאמרה החדשה
פורשה פאנאמרה החדשה.

אל תא הנוסעים של הפאנאמרה החדשה כבר נחשפנו מוקדם יותר וכמו כל תאי הנוסעים העדכניים של פורשה נמצא הרבה פחות כפתורים והרבה יותר מסכים, עד 4 מסכים - 3 מלפנים ואחד מאחור. בין המושבים נמצא ממשק פיזי/מגע לשליטה נוחה על בקרת האקלים, חימום/אוורור המושבים ועוד. 

 

עדכון: מפורשה ישראל נמסר כי הפאנאמרה החדש כבר זמינה לרכישה בישראל ויחידות ראשונות של הדגם יגיעו לישראל במהלך הרבעון השני של 2024. מחירי הדגם עומדים על: 865,000 ₪ לפאנאמרה הבסיסית, 895,000 ₪ לפאנאמרה 4 ועל הפאנאמרה טורבו E-Hybrid תאלצו לשלם כבר סכום של החל מ-1,620,000 ₪. כרגיל בפורשה, כל אלו רק מחירי הבסיס ורשימת התוספות ארוכה ויקרה. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 12

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.