כאשר פורשה חשפה את הפאנאמרה 2024 החדשה בנובמבר אשתקד, היא הצהירה כי הדגם יהיה זמין בארבעה דגמי פלאג-אין E-Hybrid שונים. עם חשיפת הדגם פורשה הציגה את פאנאמרה טורבו E-Hybrid עם 680 כ"ס וכעת החברה מציגה את דגמי הפלאג-אין הבסיסיים - פאנאמרה 4 E-Hybrid ופאנאמרה 4S E-Hybrid.
כמו בגרסאות הקודמות של הדגמים הבסיס הוא מנוע 2.9 ליטר V6 טווין-טורבו, בהספק של 304 כ"ס בדגם פאנאמרה 4 E-Hybrid ובהספק של 353 כ"ס בפאנאמרה 4S E-Hybrid. בשני הדגמים נמצא מנוע חשמלי בהספק של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ המשולב בתיבת ה-8 הילוכים PDK כפולת המצמדים המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים.
ההספק המרבי המשולב בדגם E-Hybrid 4 עומד על 470 כ"ס והמומנט המשולב על 66.2 קג"מ, זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות ולמהירות מרבית של 280 קמ"ש, לדגם 4S E-Hybrid הבכיר יותר הספק משולב של 544 כ"ס, מומנט משולב של 76.4 קג"מ וכאן זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות ולמהירות מרבית של 290 קמ"ש.
כמו בשאר דגמי הפלאג-אין החדשים של הפאנאמרה גם כאן נמצא סוללת ליתיום-יון חדשה בקיבולת ברוטו של 25.9kWh המאפשרת לדגמים טווח נסיעה חשמלי של כ-90 ק"מ, זאת לעומת כ-60 ק"מ בגרסאות הקודמות של הדגמים. שדרוג נוסף הוא התקנה של מטען פנימי 11kW המקצר את זמן הטעינה ל-2:39 שעות לעומת כ-4:05 שעות בדגם היוצא, שהיה מצויד בסוללה קטנה יותר.
כדי לשפר את הנצילות, בחירה במצב נהיגה Hybrid Auto והכנסת יעד למערכת הניווט המערכת תפעיל את יחידת ההנעה ההיברידית בהתאם לתוואי הדרך ומצב התנועה. המערכת גם תדע לשמור על מצב הטעינה של הסוללה אם הדרך עוברת באזורים ירוקים להנעה חשמלית בלבד. לרשות הנהג מצבים נוספים כגון E-Hold השומר על מצב הטעינה הנתון של הסוללה לשימוש מאוחר יותר או מצב E-Charge בו מנוע הבנזין משמש כגנרטור לטעינת הסוללה, עד 80%, בנסיעה מעל מהירות של 55 קמ"ש מחוץ לעיר.
את שאר הפרטים על הפאנאמרה החדשה תוכלו לקרוא בקישור.