פורשה תחשוף בהמשך החודש את הפאנאמרה 2024 החדשה שתאפשר לדגם לחיות עם מנועי בעירה פנימית עד לסוף העשור הנוכחי, גם אם מרבית גרסאות הדגם יתבססו על מערכת הנעה היברידית פלאג-אין ופורשה מתכננת לשווק את הדגם עם ארבע גרסאות כאלו עם טווח חשמלי של כ-80 עד 100 ק"מ.
עד לחשיפת הדגם, פורשה מספקת לנו הצצה ראשונה אל תא הנוסעים החדש והמודרני של הדגם. כמו בקאיין החדש שנחשף מוקדם יותר השנה, גם כאן אנחנו פוגשים השראה רבה מתא הנוסעים של הטייקן החשמלי, כלומר יותר מסכים ופחות כפתורים והעברה של מוט ההילוכים הסטנדרטי כמתג קטן לצד גלגל ההגה. למרות שיש פחות כפתורים, מה שיש הוא במידה הנכונה לתפעול מהיר ונוח של הדברים השימושיים יותר כמו בקרת האקלים, הכפתורים על ההגה ובורר מצבי הנהיגה.
מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי שהוא מסך "12.6 קמור ונאה ללא חופה עם מספר רב של מצבי תצוגה לבחירה, כולל תצוגה קלאסית של חמישה שעונים. במרכז הדשבורד נמצא את מערכת PCM 6.0 העדכנית של פורשה עם מסך מגע "12.3. כאופציה ניתן להוסיף מסך "10.9 מול הנוסע המאפשר לו שליטה על המולטימדיה והוא כולל פילטר המונע מהנהג לצפות במסך כאשר הנוסע צופה בסרט בזמן נסיעה.
למרות שפתחי המיזוג המרכזיים גלויים ולא מוסתרים ויזואלית, השליטה על כיוון האוויר בהם מתבצעת באופן אלקטרוני. לנוסעים מאחור יש מסך מגע מרכזי שמעבר לשליטה על בקרת האקלים, התאורה או חימום/אוורור המושבים, מאפשר גם שליטה על מערכת הניווט, כולל כמובן שיתוף עם מסך הנהג, השמע ועוד.