לאחר שהציגה מוקדם יותר השנה את דגמי 2021 המחודשים של הפאנאמרה, פורשה מציגה כעת את שתי גרסאות היברידיות פלאג-אין חדשות לדגם, פאנאמרה 4 E-Hybrid הבסיסית ודגם העל שהוא גם הגרסה החזקה ביותר של הדגם הפאנאמרה טורבו S E-Hybrid. להזכירכם, עם חשיפתה של הפאנאמרה המחודשת פורשה הציגה דגמי פלאג-אין נוסף, 4S E-Hybrid, עם הספק כולל של 560 כ"ס.
הפאנאמרה טורבו S E-Hybrid מצוידת במנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו המייצר 571 כ"ס (לעומת 550 כ"ס בדגם היוצא) ומנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ, יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה היברידית בהספק כולל של 700 כ"ס ומומנט משולב אדיר של 88.7 קג"מ, מדובר בתוספת של 21 כ"ס ו-2.1 קג"מ לעומת. התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.2 שניות (3.4 ש' בדגם היוצא) ומהירות מרבית של 315 קמ"ש (תוספת של 5 קמ"ש).
לצד השיפור במערכת ההנעה פורשה התקינה בדגם סוללת ליתיום-יון חדשה בקיבולת גדולה יותר של 17.9kWh, לעומת 14.1kWh בדגם היוצא, המאפשרת טווח נסיעה חשמלי גדול יותר ב-30% לעומת הדגם היוצא - 50 ק"מ בתנועה עירונית בתקן WLTP.
דגם הפלאג-אין הייבריד הבסיסי פאנאמרה 4 E-Hybrid המחודש מצויד באותה סוללה ואותו מנוע חשמלי, אך מסתפק במנוע 2.9 ליטר V6 טווין-טורבו בהספק של 330 כ"ס כך שההספק הכולל עומד על 462 כ"ס, זה מספיק לפי פורשה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות ולמהירות מרבית של 280 קמ"ש. בדגם זה טווח הנסיעה החשמלי עומד על 56 ק"מ.
לצד שני דגמים הפלאג-אין החדשים, פורשה חושפת גם את הפאנאמרה 4S החדשה שכמו בדגם היוצא עושה שימוש במנוע 2.9 ליטר V6 טווין-טורבו בהספק מרבי של 440 כ"ס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות עם חבילת ספורט כרונו ולמהירות מרבית של 295 קמ"ש.
מאורכיד ספורטס קאר, יבואנית פרשה בישראל, נמסר כי דגמי דגמי פורשה פאנאמרה החדשים זמינים כבר כעת להזמנה ויגיעו לסוכנויות בתחילת חודש דצמבר.
מחירון פורשה פאנאמרה 2021:
פאנאמרה 4 E-Hybrid - החל מ- 837,000 ₪
פאנאמרה 4 E-Hybrid S - החל מ- 865,000 ₪
פאנאמרה 4S - החל מ- 930,000 ₪
פאנאמרה 4S E-Hybrid - החל מ- 947,000 ₪
פאנאמרה 4S E-Hybrid ST - החל מ - 975,000 ₪
פאנאמרה GTS - החל מ- 1,095,000 ₪
פאנאמרה טורבו S - החל מ- 1,550,000 ₪
פאנאמרה טורבו S E-Hybrid - החל מ- 1,587,000 ₪