פורשה מאחדת את הקאיימן והבוקסטר לדגם אחד תחת הקידומת 718.
כאשר פורשה תשיק בשנה הבאה את הדגמים החדשים של הבוקסטר והקאיימן, הם יישאו קידומת חדשה: 718. פורשה כמובן לא בחרה בקידומת הזו באופן שרירותי, ב-1957 היא השיקה את מכונית המרוץ 718 שהייתה עם מנוע ארבעה צילינדרים מרכזי, וזו החדשה השנייה עבור שני הדגמים – מנוע ארבעה צילינדרים שטוח עם מגדש טורבו.
שני הדגמים החדשים יקראו בהתאמה 718 בוקסטר ו-718 קאיימן, סביר להניח שבעתיד פורשה פשוט תוותר על השמות בוקסטר וקאיימן ותשאיר רק את השם 718 וזיהוי לתצורת המרכב. פורשה מציינת ששני הדגמים החדשים יהיו יותר דומים וויזואלית ומכנית מאי פעם ושבניגוד למדיניות התמחור הנוכחית של החברה, ה-718 בוקסטר תהיה יקרה יותר מה-718 קאיימן – כיום מחיר הבסיס של שני הדגמים זהה.
פורשה לא חושפת פרטים טכניים על מנוע הארבעה צילינדרים טורבו החדש שישרת את שני הדגמים, דיווחים מוקדמים מספרים על מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספקים של 240 כ"ס בדגמי הבסיס ו-300 כ"ס בדגמי ה-S ומנוע 2.5 ליטר טורבו עבור הגרסאות החזקות יותר.