פורשה מסירה את הלוט מעל ה-911 החדשה דגם 991 כאשר עיקר השינוי הוא בפנים הרכב ומתחת למכסה המנוע מאחור.
למרות שחיצונית קשה להבחין בהבדלים בין ה-991 החדשה ל-997 היוצאת, עדיין מדובר בדגם חדש לחלוטין שפורשה עמלה עליו לא מעט בכדי שה-991 תהיה הפורשה 911 הטובה ביותר אי פעם. כך שבעוד שהעיצוב הוא אותה 911 בשינויים קלים, השלדה, המתלים, המנועים ותא הנוסעים חדשים לחלוטין (כמעט). החשיפה הרשמית והמלאה תערך בתערוכת פרנקפורט בעוד פחות מחודש ימים.
מה התחדש מעבר לעיצוב השונה במקצת במכונית הספורט הנמכרת בעולם? ה-911 החדשה תהיה באורך של 4,491 מ"מ, 1,873 מ"מ רוחב ו-1,290 מ"מ גובה, כלומר ה-991 ארוכה ב-56 מ"מ, רחבה ב-65 מ"מ, נמוכה ב-11 מ"מ מה-997 היוצאת כאשר בגם סיס הגלגלים התארך ב-10 ס"מ. לראשונה, תעשה ה-911 החדשה שימוש במערכת היגוי עם תגבור אלקטרו-הידראולי ועוד לראשונה, רוב המרכב עשוי מאלומיניום, מה שמאפשר ל-991 להיות קלה בכ-45 ק"ג מה-997 למרות הגידול בממדים.
העיצוב החיצוני כצפוי דומה ל-911 היוצאת כאשר זו החדשה שומרת על הפנסים האובליים המכילים כעת תאורת LED מובנת ועוד תאורת LED ליום על הפגוש הקדמי, שהוא עצמו חדש ואגרסיבי יותר למראה. ישנם כמובן עוד מספר הבדלים קטנים מאחור עם מכסה מנוע בעל 3 צלעות ולא 4 ופנסי הבלימה מאחור שהם צרים וארוכים יותר. את עיקר השינוי בעיצוב, פורשה ביצעה בתא הנוסעים. אמנם כל בעל 911 נוכחית ירגיש מיד בבית וימצא את כפתור ההתנעה משמאל להגה ולוח המחוונים כמעט נותר ללא שינוי של ממש, אך כל הקונסולה המרכזית חודשה בהשראת פורשה פאנאמרה.
בתחום המנועים, פורשה לא מספקת פרטים עדיין, אך מנוע הבסיס יהיה עתה בנפח של 3.4 ליטר בוקסר כמובן, בהספק הצפוי לעמוד על 350 כ"ס, והמנוע הבכיר שישרת את גרסאות ה-S והטורבו, ישמור על נפח של 3.8 ליטר, אך יספק לפחות 400 כ"ס בגרסאות ה-S ומעל ל-500 כ"ס בגרסאות הטורבו.