פורד פוקוס ST החדשה, שהוצגה בשנת 2019 ועדיין לא עשתה עלייה לישראל, זוכה למהדורה מיוחדת (ST Edition) השמה דגש על שיפור הניהוג והתנהגות של הדגם כולל אפשרות של הלקוח להתאים את הכיול באופן אישי.
מהנדסי חטיבת הביצועים של פורד, כנראה בשיתוף עם יצרני בולמים מוכרים, התקינה בדגם קוילאוברים מתכווננים עם קפיצים הקשיחים יותר בכ-50% והנמכת מרכב של 10 מ"מ לעומת ה- ST הרגילה. ללקוחות ישנה אפשרות להנמיך את המרכב בעוד 20 מ"מ וכן לבחור אחת מתוך 12 דרגות הקשיחות השונות של הבולם. הלקוחות יקבלו דף הוראות עם כיול מומלץ לתנאים שונים.
בנוסף לכך, הדגם מצויד בחישוקי "19 חדשים וקלים יותר המפחיתים את המשקל הבלתי נתמך בכ-10% בכל פינה. בצד הויזואלי המהדורה המיוחדת כוללת גימור בשחור מבריק למראות הצד, ספוילר הגג וחלקי פלסטיק נוספים בפגושים. בתא הנוסעים נמצא תפירה בצבע כחול על המושבים, מוט ההילוכים וגלגל ההגה.
מעבר לכך זו אותה פורד ST מוכרת עם מנוע 2.3 ליטר טורבו המייצר הספק מרבי של 280 כ״ס ב-5,500 סל״ד ומומונט מרבי של 42.8 קג״מ בין 3,000-4,000 סל״ד ומצויד במערכת anti-lag. הכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך תיבת 6 הילוכים ידנית ודיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית וכל זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש 5.7 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש.