פורד אקספודישן 2025 החדש
פורד אקספודישן 2025 החדש - זמין גם בגרסת שטח Tremor.
פורד אקספודישן 2025 החדש
פורד אקספודישן 2025 החדש - זמין גם בגרסת שטח Tremor.

פורד מסירה את הלוט מעל דגמי 2025 החדשים של האקספודישן (Expedition), דור חמישי לפול-סייז SUV של פורד המתחרה מול דגמים כגון שברולט סוברבן ובמידה רבה הוא הגרסה העממית והזולה יותר ללינקולן נביגטור החדש שהוצג מוקדם יותר השנה. 

 

פורד אקספודישן 2025 החדש מבוסס כמו הדגם היוצא על שלדת סולם (פורד T3 מאלומיניום) אך בניגוד לטנדרים הכבדים של פורד החולקים את אותה שלדה כאן נמצא מערך מתלים של רכב פרטי לטובת נוחות נסיעה והתנהגות כביש משופרים כאשר לרוכשים ישנה אופציה להוסיף בולמים אדפטיביים עם שיכוך רציף המוסיפים עוד שכבה של נוחות לצד שליטה משופרת על המרכב. 

 

2025 פורד אקספודישן החדש
פורד אקספודישן החדש (Stealth).

את האקספודישן החדש, כמו זה היוצא, ניתן לרכוש בגרסה ארוכה או ארוכה מאוד MAX כאשר לזו "הקצרה" אורך של 5.33 מטר, רוחב של 2.03 מטר, גובה של 1.98 מטר ובסיס גלגלים של 3.11 מטר ולגרסת ה- MAX הארוכה אורך של 5.63 מטר ובסיס גלגלים של 3.34 מטר. הדגם מספק מקום מרווח לעד 8 נוסעים וגם כאשר כל המושבים בשימוש נותר נפח תא מטען עצום של 611 ליטר בדגם הרגיל או 1022 ליטר בגרסת MAX הארוכה. 

 

האקספודישן החדש מצויד במנוע 3.5 ליטר V6 טווין-טורבו בשידוך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה כאופציה. המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 66.3 קג"מ או 440 כ"ס ו-70.5 קג"מ, בהתאם לגרסה/רמת הגימור הנבחרת.

 

פורד אקספודישן החדש 2025
פורד אקספודישן החדש (Tremor).

רוכשי האקספודישן יכולים לבחור מבין שלוש גרסאות עיקריות לדגם: Stealth שהיא גרסה במראה דינאמי יותר הכוללת חבילת השחרה, Tremor שהיא הגרסה לחובבי השטח עם מראה קשוח יותר, הגבהת מרכב, כיול שונה למתלים, הנעה כפולה כסטנדרט עם נעילת דיפרנציאל אחורי, צמיגי שטח "33, מיגוני גחון ועוד, Platinum Ultimate היא הגרסה היוקרתית והמהודרת יותר של הדגם. מרווח הגחון צומצם בדגמים הרגילים ל-22.2 ס"מ כדי לשפר את איכות הנסיעה על הכביש, למעט גרסת הטרמור בה מרווח הגחון עומד על 26.9 ס"מ.  

 

פורד אקספודישן החדש תא הנוסעים 2025
פורד אקספודישן החדש.

בצד החיצוני האקספודישן 2025 הוא רק מתיחת פנים מקיפה לדגם היוצא אך חלל תא הנוסעים לעומת זאת כבר חדש לחלוטין ומהווה שדרוג משמעותי לעומת תא הנוסעים של הדגם היוצא במראה, באיכות ובטכנולוגיה. מסך ה-"24 הפנורמי שמול הנהג ומערכת המולטימדיה המרכזית מבוססים על מערכת אנדרואיד אוטומוטיב ולצד זה נמצא בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, דלת תא מטען מפוצלת, שקעי טייפ C לכל המושבים עם טעינה מהירה, תאורה חיצונית היקפית, מערך מצלמות מקיף כולל מצלמה לוו הגרירה, קונסולה מרכזית על מסילה חשמלית, שורה שנייה עם שלושה מושבים נפרדים הנעים על מסילה, תפעול קולי באמצעות גוגל או Alexa, נקודה חמה Wi-Fi בטווח של עד 15 מטר מחוץ לרכב עם אפשרות חיבור לעד 10 מכשירים, חנות אפליקציות, בקרת שיוט BlueCruise לנהיגה ללא אחיזה בהגה ועוד. 

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.