לינקולן חושפת ה- נביגטור (Navigator) החדש, דור חמישי ל- SUV פרימיום העצום של החברה המתחרה ישירות מול קאדילק אסקלייד, שבעצמו הוצג לאחרונה בדגם חדש (מתיחת פנים), וגם מול אינפיניטי QX80 החדש שהוצג השנה. הנביגטור 2025 החדש מציג עיצוב מודרני, תא נוסעים חדש לחלוטין עם מסך "48 רחב וממשיך עם מנוע 3.5 ליטר V6 טווין-טורבו בהספק של 440 כ"ס.
מספיק מבט קצר אחד בפרופיל של ה- נביגטור החדש כדי להבחין כי לא מדובר בדגם חדש מהיסוד אלא במתיחת פנים שנועדה להעניק לדגם מראה מודרני יותר המיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של לינקולן. העיצוב המעודכן כולל חישוקי ענק בקוטר "22 עד "24 בעיצובים חדשים ודלת תא מטען מפוצלת שתקל על העמסת חפצים לתא המטען. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין שלושה סגנונות עיצוב, כולל לדוגמה חבילת השחרה (Jet Appearance) המעניקה לדגם מראה דינאמי יותר.
כמו במקרה של האקסלייד, גם את לינקולן נביגטור ניתן לקבל בגרסה רגילה או בגרסה ארוכה, לגרסה הרגילה אורך של 5,334 מ"מ, רוחב של 2,023 מ"מ, גובה של 1,981 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,111 מ"מ, לגרסה הארוכה אורך של 5,636 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,340 מ"מ.
לעומת העדכון החיצוני המתון, חלל תא הנוסעים של הנביגטור עוצב מחדש לחלוטין כולל מנה גדושה של שדרוג טכנולוגי עם מסך "48 רחב המחולק לשני אזורי תצוגה עיקריים ועוד מסך מגע "11 קרוב יותר לידיים של הנהג המשמש לשליטה על התצוגה במסך הרחב ולשליטה על בקרת האקלים, חימום/אוורור המושבים ושאר מערכות הרכב. המערכת כוללת קישוריות 5Gi והיא מבוססת על מערכת ההפעלה של גוגל לרכבים כך שהיא כוללת את כל שירותי הרשת של גוגל כגון ניווט, תפעול קולי וחנות אפליקציות. חומרי הגימור ושילובי הצבעים בחלל תא הנוסעים משתנים בהתאם לסגנון העיצוב החיצוני הנבחר.
הנביגטור משווק בתצורת 7 מושבים 2+2+3 עם שני מושבי מחלקה ראשונה בשורה השנייה עם חימום ואוורר (חימום לשורה השלישית) וכיאה לרכב אמריקאי מסוג זה, כל דבר בערך ניתן לתפעל באופן חשמלי ורשימת האבזור ארוכה מאוד ועשירה מאוד. בצד הגימיקים, הפעלת מצד "Rejuvenate" תעביר את המושבים הקדמיים למצב שכיבה, את גלגל ההגה למצבו הקדמי יותר ותכניס את תא הנוסעים לאווירה מרגיעה באמצעות סאונד, תאורה (אווירה ובמסכים) ואף בישום במגוון ניחוחות.
בגזרת ההנעה, לינקולן נביגטור מצויד בגרסה מעודכנת קלות של יחידת ההנעה של הדגם היוצא, מנוע 3.5 ליטר V6 טווין-טורבו בהספק של 440 כ"ס ומומנט מרבי של 70.4 קג"מ בשידוך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. על נוחות הנסיעה אחראיים בולמים אדפטיביים עם שיכוך רציף ומפרט הבטיחות זכה לעדכון מקיף וכעת הדגם כולל גם את מערכת BlueCruise המאפשרת נהיגה אוטונומית על כבישים מהירים ללא אחיזה בגלגל ההגה.