פורד מוסטנג מאך-E
2025 פורד מוסטנג מאך-E.
פורד מוסטנג מאך-E
2025 פורד מוסטנג מאך-E.

 פורד מציגה את דגמי 2025 המחודשים של המוסטנג מאך-E, הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי הראשון של פורד אשר הוצג לראשונה בנובמבר 2019 וכעת זוכה למקצה שדרוגים מקיף הכולל חבילות עיצוב חדשות, משאבת חום כסטנדרט, מולטימדיה מתקדמת יותר, בקרת שיוט אדפטיבית BlueCruise דור 1.5 העדכני ועוד. 

 

רוכשי המוסטנג Mach-E ברמת הגימור פרימיום יוכלו כעת להוסיף חבילת עיצוב ספורטיבית המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר בהשראת דגם הביצועים Mach-E GT. החבילה כוללת את הפגוש הקדמי של דגם GT עם גריל בשחור וכונסי אוויר בולטים למראה, חישוקי "19 בגימור שחור מבריק, קליפרים קדמיים של ברמבו בצבע אדום, תפירה קונטרסטית באדום למושבים ודוושות בגימור מתכתי המשלימים את החבילה הספורטיבית. 

 

2025 פורד מוסטנג מאך-E
ידית ההילוכים עברה לצד גלגל ההגה.

בכל דגמי 2025 של פורד מוסטנג מאך-E חוגת ההילוכים הוחלפה במוט לצד ההגה לטובת פינוי מקום לעוד חללי אחסון בקונסולה בין המושבים. לצד זה פורד משיקה חבילת קישוריות חדשה (Ford Connectivity) הכוללת שדרוג לרשת 5G במקום 4G כך שכעת עד 10 נוסעים יוכלו להתחבר לנקודה החמה (Wi-Fi) ברכב והטווח שודרג ל-15 מטר מחוץ לרכב לשדרוג חוויית הקמפינג המשפחתי. בנוסף לכך החבילה כוללת הוספה של אפליקציית Youtube וקריוקי למערכת המולטימדיה (זמין רק כאשר הרכב לא בתנועה) ואפליקציית ניווט משודרגת, עם התוספות הנדרשות לרכב חשמלי. 

 

2025 פורד מוסטנג מאך-E ראלי
מוסטנג מאך-E ראלי.

רלוונטי רק לשוק האמריקאי והקנדי, דגמי 2025 של מוסטנג מאך-E שודרגו למערכת בקרת השיוט האדפטיבית BlueCruise 1.5 המאפשרת נהיגה ללא אחיזה בהגה על כבישים מהירים, דור 1.5 מוסיף מעבר נתיב אוטומטי ללא צורך בהתערבות הנהג כך שאם לדוגמה אתם מתקדמים לרכב איטי יותר, המערכת כבר תבצע לבדה את מהלך העקיפה והחזרה לנתיב. 

 

לצד זה לרוכשים יש כעת יותר אפשרויות להתאמה אישית של העיצוב באמצעות מבחר צבעים גדול יותר ושלושה עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ועוד אחד נוסף למוסטנג מאך-E ראלי הייחודית.  

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.