פורד מוסטנג החדשה תוצע עם מנועים בהספקים של 300-420 כ"ס, בתצורת קופה או קבריולט ותשווק באופן סדיר במדינות רבות בעולם, כולל בישראל.

פורד מוסטנג 2014 החדשה

פורד הסירה היום (ה') את הלוט מעל פורד מוסטנג 2014 החדשה, דור שישי לאייקון האמריקאי שהמציא את סגמנט מכוניות ה"פוני"/שרירים בארה"ב. פורד תחל בשיווקו של הדגם ב-17 באפריל 2014, התאריך בו הוצג לפני 50 שנה הדור הראשון של הדגם. בניגוד לדור הקודם הדגם החדש הוא דגם גלובאלי וישווק במדינות רבות בעולם באופן סדיר, כולל כאן בישראל בין אם ע"י דלק מוטורס או איילון מוטורס.

 

למרות הפיכת הדגם לגלובאלי, בפורד דואגים לציין שמה שהשתנה זו רק אסטרטגיית השיווק והמוסטנג החדשה נבנתה לפי אותו "מתכון מקורי" וממשיכה את המסורת שהחלה לפני 50 שנה, זאת למרות שרק הדור הראשון והחמישי היוצא, היו מצליחים ונאמנים לקונספט המקורי.

 

עם תחילת השיווק של הדגם שיוצע בתצורת קופה או קבריולט, המוסטנג 2014 תוצע עם 3 מנועים. בהמשך כמובן שיוצעו גם גרסאות שרירים קיצוניות כגון Boss 302 או גרסאות שלבי. לראשונה, המוסטנג תצויד במנוע 4 צילינדרים טורבו – 2.3 ליטר אקובוסט בהספק מרבי של 305 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 41.5 קג”מ בין 2,500-4,500 סל"ד, נתונים לא סופיים.

 

כמו מכונית שרירים קלאסית, כמובן שנמצא גם מנועי V6 ו-V8, מנוע ה-V6 בעל נפח של 3.7 ליטר והוא מייצר הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 37.3 קג"מ. מנוע ה-V8 בנפח 5.0 ליטר (Ti-VCT) בעל הספק מרבי של 420 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 53.9 קג"מ ב-4,250 סל"ד. ההנעה היא אחורית כמובן והמנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' הכוללת הפעם מנופי העברה מגלגל ההגה. את דגם ה-V8 והטורבו ניתן לקבל עם חבילת GT ספורטיבית הכוללת בדגם ה-V8 דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני.

 

 

לאחר עשרות שנים, המוסטנג החדשה סוף סוף עוברת למתלה עצמאי נפרד מאחור. בהחלט הגיע הזמן לוותר על הרסן החי המיושן. את התצורת המתלה הקדמי הוותיק פורד לא רצתה לשנות בתחילה, אך המעבר למתלה עצמאי מאחור חייב את פורד לשנות משמעותית את המתלה הקדמי בכדי שיתאים לשינוי שנעשה מאחור.

 

המוסטנג החדשה אמנם בעלת מידות הדומות לדגם היוצא: 4,784 מ"מ אורך, 1,916 מ"מ רוחב, 1,381 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,720 מ"מ אך היא קלה יותר בכ-90 ק"ג, קשיחה יותר ומציע מרווח גדול יותר לנוסעים. תא הנוסעים עצמו, כמו העיצוב החציוני, שומר על קשר ישיר עם עיצוב הדגם המוחלף, אך הכל חדש לחלוטין ואיכותי משמעותית לעומת הדגם היוצא ועם תוספת של מערכת My ford touch מהדור השני.

 

01-2015-ford-mustang-1
01-2015-ford-mustang-1
02-2015-ford-mustang-1
02-2015-ford-mustang-1
07-2015-ford-mustang-1
07-2015-ford-mustang-1
08-2015-ford-mustang-1
08-2015-ford-mustang-1
09-2015-ford-mustang-1
09-2015-ford-mustang-1
13-2015-ford-mustang-1
13-2015-ford-mustang-1
14-2015-ford-mustang-1
14-2015-ford-mustang-1
15-2015-ford-mustang-1
15-2015-ford-mustang-1
15fordmustang_22_hr
15fordmustang_22_hr
2015-ford-mustang-photos-312
2015-ford-mustang-photos-312
2015-ford-mustang-photos-322
2015-ford-mustang-photos-322
2015-ford-mustang-photos-363
2015-ford-mustang-photos-363
2015-ford-mustang-photos-453
2015-ford-mustang-photos-453
2015-ford-mustang-photos-572
2015-ford-mustang-photos-572
2015-ford-mustang-photos-582
2015-ford-mustang-photos-582
mustang_gt_4
mustang_gt_4
mustang_gt_11
mustang_gt_11
mustang_gt_13
mustang_gt_13
mustang_gt_14
mustang_gt_14
mustang_gt_16
mustang_gt_16
mustang_gt_18
mustang_gt_18
mustang_gt_20
mustang_gt_20
mustang_gt_21
mustang_gt_21
mustang_gt_22
mustang_gt_22
mustang_gt_23
mustang_gt_23

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.