דלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של פורד טרנזיט קאסטום, הוואן המסחרי של פורד המתחרה מול פולקסווגן T7, רנו טראפיק, יונדאי סטאריה ועוד. טרנזיט קאסטום החדש הוצג באירופה גם עם הנעה היברידית פלאג-אין ובדגם חשמלי מלא אך בשלב זה הדגם ישווק בישראל רק עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל. מחיר הדגם (כולל מע"מ) עומד על 282,000 שקל.
פורד טרנזיט קאסטום ישווק בשלב זה בגרסת מרכב אחת, L2H1, לה אורך של 5,450 מ"מ, רוחב של 2,032 מ"מ גובה של 1,977 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,500 מ"מ. לדגם זה משקל כולל של 3,225 ק"ג, נפח תא מטען של 6.8 קוב, כושר העמסה של 1,282 ק"ג, אורך תא מטען מרבי של 3.0 מטר, רוחב תא מטען מינימלי של 1,392 מ"מ (בין הגלגלים) וכושר גרירה של עד 2,590 ק"ג. לדגם דלתות הזזה בכל צד - ברוחב של 1.03 מטר - ודלתות כנפיים מאחור עם אפשרות פתיחה של 180 מעלות. רק לשם התזכורת, הדגם הזה משווק בשתי גרסאות - טרנזיט קאסטום הוא הגרסה המסחרית של הדגם והטורנאו קאסטום הוא גרסת הנוסעים המהודרת יותר של הדגם.
הדגם ישווק כאמור עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט מרבי של 39 קג"מ, המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית וצריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-13.1 ק"מ לליטר.
לפורד טרנזיט קאסטום החדש עיצוב מודרני על הצד הדינאמי ותא נוסעים המאובזר כמו רכב פרטי לצד השימושיות, העמידות ושדה הראיה הרחב המצופים מרכב מסחרי. ברשימת האבזור נמצא מולטימדיה "13 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, משטח טעינה אלחוטי, הנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מצלמת נסיעה לאחור, ריפודי עור סינטטי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, קיפול חשמלי למראות הצד ועוד, כל זה לצד מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כולל בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים ובקרת ערנות נהג. 2024 פורד טרנזיט קאסטום - מפרט טכני מלא להורדה.