פורד חושפת היום (ג') את הדור השלישי של הטורנאו קונקט (Tourneo Connect), הוואן המסחרי הקומפקטי של פורד המוצג כעת בגרסאות הנוסעים עם 5-7 מושבים ובהמשך ישווק כמובן גם בגרסת וואן מסחרי סגור. בניגוד לשני הדורות האחרונים של הדגם שהיו מייצור עצמי של פורד, הדור השלישי הוא למעשה פולקסווגן קאדי 2021 החדש (דור רביעי) עם עיצוב קצת שונה וסמלים של פורד.
בצד הויזואלי, הטורנאו קונקט נבדל מהקאדי בעיצוב שונה לחזית הדגם ולחישוקי הגלגלים. בנוסף, כל רמת גימור זכתה לטאצ' עיצובי שונה, כך לדוגמה רמת הגימור ספורט (בצבע אפור בתמונות) זכתה להשחרה של כל חלקי הכרום, למדבקת פסים לארוך מכסה המנוע וחישוקי "17 לעומת "16 בשאר הגרסאות. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין גרסאות מרכב קצרות L1 עם 5 מושבים או ארוכות L2 עם 5-7 מושבים כאשר בכל הגרסאות המושבים מאחור ניתנים להסרה מלאה מהרכב בכדי לקבל מקסימום של נפח הטענה - 2.6 קוב או 3.1 קוב בהתאמה. לצד רמות הגימור השונות הרוכשים יוכלו לבחור גם בדגם אקטיב (בכחול) עם הגבהת מרכב קלה ועיצוב של רכב SUV.
עיצוב תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהקאדי למעט שינויים מינוריים כמו ממשק גרפי של פורד במערכת המולטימדיה ("8.25 או "10.25) או תאורה "בכחול פורד" בלוח המחוונים, אותו ניתן לשדרג ללקוח מחוונים דיגיטלי מלא עם מסך "10.25. כרכב המיועד לעבודה ולמשפחה נוכל למצוא את כל האבזור לו מצפים מרכב משפחתי מודרני, כגון שקעי טעינה לנוסעים מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפוצלת, משטח טעינה אלחוטי, אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ועוד.
מבחר המנועים זהה למה שנמצא בקאדי, מנוע 1.5 ליטר טורבו 114 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים או מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 102 כ"ס או 122 כ"ס. את גרסת הדיזל החזקה יותר ניתן לקבל גם עם מערכת הנעה כפולה.
כיאה לרכב מודרני נוכל למצוא גם רשימה ארוכה של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת, ניטור תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד. הטורנאו קונקט החדש יהיה זמין לרכישה באירופה בתחילת 2022 והמסירות הראשונות ללקוחות יחלו מאמצע 2022.