דגמי 2024 החדשים של פורד F-150, הרכב הנמכר ביותר בשוק האמריקאי, מציגים מתיחת פנים מקיפה לטנדר הקל בסדרת F של פורד אשר זכה למגוון רחב של עדכונים ושדרוגים.
את אחד החידושים בדגם נמצא מאחור בדלת הארגז. מעבר לעבודה שאפשר לקבל את הדגם עם דלת חשמלית, פורד מציגה כעת דלת בתוך דלת (Pro Access Tailgate) כך שלרוכשים ישנה עוד אפשרות גישה נוחה לארגז של הטנדר באמצעות הפשפש הקטן, במיוחד במצבים בהם מחובר נגרר לרכב. לארגז ניתן להוסיף גם חוצץ הנעה על מסילה ומאפשר ארגון והפרדה בין חפצים שונים וכן תא אחסון ננעל.
ויזואלית, זה אותו פורד F-150 שהוצג בשנת באמצע 2020 אך עם המון שינויים קטנים, וגם יחידות תאורה חדשות, המעניקים לדגם מראה רענן ומודרני יותר. לצד זה, רוכשי הדגם יוכלו לבחור חבילות עיצוב, כדגון STX עם מראה קשוח יותר או חבילות השחרה ברמות הגימור הגבוהות יותר.
כמו בדגם היוצא, נוכל למצוא מערכות סמי-אוטונומיות מתקדמות לסיוע בתפעול הרכב עם נגרר, מערכת אחת תכוון במדויק את וו הגרירה לחיבור עם נגרר באמצעות שליטה על ההיגוי, מהירות ובלימה, מערכת אחרת מאפשרת לנהג סימון נקודת החנייה עם נגרר על מסך המולטימדיה והרכב יבצע את כל השאר אוטונומית ו- וו גרירה חכם יוכל להציג לנהג את משקל הנגרר. בכל הקשור לגרירה, לדגם כושר גרירה מרבי של עד 6,123 ק"ג וכושר העמסה של עד 1,113 ק"ג.
תא הנוסעים נותר ללא שינוי אך פורד מציינת כי אבזור הבסיס בכל רמות הגימור שודרג, כך לדוגמה בכל הדגמים נמצא כעת מולטימדיה "12 מתקדמת. חידוש בתחום האבזור זו תוספת של תצוגה עילית עם מצבי תצוגה שונים, כולל מצב תצוגה ייעודי לנהיגה בשטח. חידושים נוספים בדגם הם תוספת של מערכת מניעת גניבה המספקת מיקום מדויק של הרכב לכוחות המשטרה ועדכון תוכנה למערכת בקרת השיוט האדפטיבית המתקדמת של פורד (BlueCruise 1.2) המאפשרת נהיגה ללא אחיזה בגלגל ההגה על כבישים מהירים בארה"ב וקנדה.
היצע המנועים בדגמי 2024 של פורד F-150, עבור השוק האמריקאי, ימשיך להתבסס על מנועי 5.0 ליטר V8, היברידי 3.5 ליטר V6 טווין-טורבו, 3.5 ליטר V6 טווין-טורבו ו-2.7 ליטר V6 טווין-טורבו. פורד מציינת כי כל המנועים זכו לתוספת מסוימת להספק ומומנט, אך בשלב זה היא לא מציגה את נתוני המנועים המעודכנים.