במקביל לחשיפתה של סדרה 7 החדשה ב.מ.וו הציגה את הגרסה החשמלית המלאה של הדגם שנקראת ב.מ.וו i7 ואם סדרה 7 מתחרה במרצדס S קלאס אז ב.מ.וו i7 היא מתחרה ישירה למרצדס EQS המרשימה.
בשלב זה לפחות, ב.מ.וו מציגה שתי גרסאות הנעה ל- i7 החשמלית שתיהן מצוידות בסוללה בקיבלות של 101.7kWh. דגם i7 xDrive60 מצויד בשני מנועים חשמליים בהספק כולל של 544 כ"ס ומומנט מרבי של 75.9 קג"מ, על משקל אדיר של 2,640 ק"ג זה מאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 240 קמ"ש. טווח הנסיעה בדגם זה עומד על 590-625 ק"מ בתקן WLTP. אלו נתוני די דומים לנתונים של מרצדס EQS 580 4MATIC.
הדגם החשמלי הבכיר, כמתחרה ישיר למרצדס EQS 53, הוא דגם i7 M70 xDrive אך אותו נפגוש על הכבישים רק במהלך שנת 2023. גם כאן נמצא שני מנועים חשמליים ולפי ב.מ.וו ההספק המרבי של הדגם יעמוד על "הרבה מעל ל-600 כ"ס" והמומנט המרבי על יותר מ-102 קג"מ. ב.מ.וו לא מציינת את נתוני הביצועים של הדגם אך אפשר לצפות לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של מתחת ל-4 שניות. למרצדס EQS 53 AMG יש הספק כולל של 751 כ"ס, מומנט מרבי של 104 קג"מ ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות - עם חבילת AMG DYNAMIC PLUS.
סביר להניח כי בשלב מאוחר יותר ב.מ.וו תשווק את ה- i7 בגרסאות הנעה נוספות, כולל גרסת הנעה אחורית שצפויה לחצות את טווח ה-700 ק"מ.
מעבר לשינויים קלים בעיצוב הפגושים מלפנים ומאחור וכמובן שתצוגה מותאמת לרכב חשמלי בלוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, דגמי i7 זהים לחלוטין לשאר דגמי סדרה 7 החדשה. לכל הדגמים מידות זהות כמובן עם אורך של 5.39 מטר, רוחב של 1.95 מטר ובסיס גלגלים של 3.21 מטר. נפח תא המטען בדגם i7 עומד על 500 ליטר, קצת פחות מדגמי הבנזין עם 540 ליטר או דגמי הפלאג-אין עם 525 ליטר.
את כל שאר הפרטים על ב.מ.וו i7 וסדרה 7 החדשה תוכלו לקרוא בקישור.