במסגרת מסיבת העיתונאים השנתית שלה במסגרתה הציגה החברה את התוצאות העסקיות שלה לשנת 2022, סקודה חשפה כי היא מתכננת להשיק עד לשנת 2026 שלושה רכבים חשמליים נוספים, רכב חשמלי קטן/סופרמיני, רכב חשמלי קומפקטי ורכב חשמלי נוסף שיהיה גדול יותר מהאניאק ועם 7 מושבים.
רכב השבעה מושבים החשמלי של סקודה יהיה למעשה גרסת הייצור של הקונספט Vision 7S אותו החברה הציגה אשתקד כרכב המציג את שפת העיצוב החדשה של המותג. חלק משפת העיצוב שהוצגה עם הדגם נפגוש כבר השנה - בסופרב ובקודיאק החדשים.
הסופרמיני החשמלית של סקודה תוצג רק בשנת 2025 והיא למעשה תהיה הגרסה של סקודה לפולקסווגן ID2 שהוצגה אמש כקונספט. מדובר בסופרמיני חשמלית עם הנעה קדמית שבגרסתה הבכירה תשווק עם מנוע חשמלי בהספק של 218 כ"ס וסוללה מאפשרת טווח נסיעה של כ-450 ק"מ.
הרכב החשמלי הקומפקטי של סקודה? בשלב זה אנחנו לא מכירים אך סביר להניח כי זה יהיה סוג של קרוסאובר משפחתי קטן יותר מהאניאק אשר יתבסס על דגם דומה של פולקסווגן שיוצג בהמשך השנה.
את שנת 2022 סקודה סיימה עם מסירות של 731,300 רכבים חדשים בלבד, מדובר בירידה חדה של 16.7% לעומת שנת 2021. סקודה אמנם הצליחה להגדיל משמעותית את הרווח על כל רכב שהיא מכרה, אך בשורה התחתונה הרווח התפעולי של החברה צנח ב-42% לעומת שנת 2021.
גם בשנת 2022 הדגם הנמכר ביותר של סקודה היה האוקטביה עם מסירות של 141,100 יחידות מהדגם, הקאמיק שני עם מסירות של 96,300 יחידות, הקודיאק עם 94,500 יחידות, פאביה עם 92,700 יחידות, קארוק עם 87,700 יחידות, סופרב עם 60,800 יחידות והאניאק עם 53,700 יחידות.
השוק ההודי, בו סקודה השיקה שני דגמים ייעודיים לשוק זה - קושאק וסלביה, הפך בשנת 2022 לשוק השלישי בגודלו עבור סקודה עם מסירות של 51,900 רכבים חדשים. לפניהשוק ההודי נמצא את שוק הבית הצ'כי בו סקודה מסרה 71,200 רכבים חדשים ובראש הפרמידה נמצא את השוק הגרמני עם 134,300 רכבים חדשים. בישראל, סקודה מסרה אשתקד 13,559 רכבים חדשים ועבור השוק המקומי שלנו מדובר בירידה חדה של 30%, ירידה הנובעת רק מכושר הייצור המוגבל של היצרן.