סקודה חשפה היום (ה') את הסלביה (Slavia), משפחתית סדאן חדשה למותג שפותחה במיוחד עבור השוק ההודי. הסלביה היא הדגם השני שסקודה מציגה במיוחד עבור שוק זה, מוקדם יותר השנה סקודה הציגה את הקושאק, קרוסאובר עירוני הדומה בגודלו לקאמיק לו נרשמו כבר מעל ל-75,000 הזמנות מאז ההשקה.
הסלביה, כמו הקושאק, מבוססת על פלטפורמת MQB A0 IN שהיא גרסה ייעודית של פלטפורמת MQB A0 לשוק ההודי. פלטפורמת MQB A0 היא הפלטפורמה של קבוצת פולקסווגן עבור הרכבים הקומפקטיים יותר של הקבוצה כגון סקודה סקאלה וקמיאק, פולקסווגן פולו ועוד.
לסקודה סלביה אורך של 4.54 מטר, רוחב של 1.75 מטר, גובה של 1.49 מטר ובסיס גלגלים של 2.65 מטר, כך שהיא קטנה יותר מהאוקטביה אך גדולה יותר מהראפיד. כמו דגמים אחרים רבים המיועדים לשוק ההודי, לא תתקשו להבחין כי לדגם הגבהת מרכב קלה ומהלך מתלים ארוך יותר מהמקובל וזאת בכדי לאפשר לרכב להתמודד טוב יותר עם מגוון הדרכים המאתגר שיש להודו להציע. כיאה לרכב של סקודה יש גם תא מטען גדול ושימושי בנפח של 521 ליטר
העיצוב החיצוני של הלסביה מדבר בשפת העיצוב המוכרת לנו מהדגמים העדכניים של סקודה, מאופק, מודרני ונאה. זה גם המצב בתא הנוסעים עם דשבורד שנלקח למעשה ישירות מהפאביה החדשה. במרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה "10 הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי כיאה לרכב מודרני אך עם ממשק גרפי שתוכנן והתואם במיוחד לשוק ההודי, כך גם התצוגה בלוח המחוונים הדיגיטלי החלקי (נראה מלא אך מדובר במסך "8 מרכזי עם תצוגה קבועה בצדדים). בנוסף נמצא בקרת אקלים עם ממשק מגע דיגיטלי, שקעי טייפ C מלפנים ומאחור ובקיצור, כל מה שאפשר לצפות לו מרכב מודני.
בתחום ההנעה, הסלביה תשווק עם מבחר של שני מנועי בנזין: מנוע 1.0TSI עם 115 כ"ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית, מנוע 1.5TSI עם 150 כ"ס בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DSG.
עד כאן הכל נראה מאוד מערבי, אך מה שפחות מערבי הוא תחום הבטיחות שכן הדגם נעדר כל מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית או בקרת סטייה מנתיב. מה שכן יש זו בקרת יציבות ו-6 כריות אוויר כסטנדרט, דבר כשלעצמו נחשב לשדרוג בטיחות משמעותי בשוק ההודי.