בישראל, בזכות המיסוי הנמוך על רכבים היברידיים מסוג פלאג-אין, ב.מ.וו 330e ההיברידית-נטענת היא הגרסה הנמכרת ביותר בישראל של סדרה 3 וכעת יש גם גרסה חדשה לדגם.
עם הצגתה של סדרה 3 החדשה בחודש שעבר, ב.מ.וו הציגה במקביל את 330e iPerformance ההיברידית החדשה, עם יחידת הנעה eDrive משופרת המציעה טווח נסיעה חשמלי ארוך יותר של 60 ק״מ ומנוע חשמלי חזק יותר המאפשר הספק כולל מרבי של 293 כ״ס. כל זה כמובן עטוף בסדרה 3 החדשה לשנת 2019, איכותית ומרווחת יותר מהדגם היוצא, עם תא נוסעים מודרני וטכנולוגי ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות.
כמו בדגם היוצא, מערכת ההנעה ההבירידית פלאג-אין של 330e החדשה משלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו, בהספק של 184 כ״ס ו-29.5 קג״מ, לבין תיבת 8 הילוכים אוטומטית, בתוכה מותקן כעת מנוע חשמלי חדש וחזק יותר בהספק מתמשך של 68 כ״ס או 109 כ״ס במצב XtraBoost. ההספק הכולל של המערכת עומד על 252 כ״ס ו-42.8 קג״מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.0 שניות ולמהירות מרבית של 230 קמ״ש - לעומת 6.1 שניות ו-225 קמ״ש בדגם היוצא.
במוד נהיגה היברידי ניתן לנסוע במהירות של עד 110 קמ״ש על בסיס המנוע החשמלי בלבד ובמוד נהיגה חשמלי מלא ניתן לנסוע על בסיס הכוח החשמלי בלבד במהירות של עד 140 קמ״ש - לעומת 80 קמ״ש ו-120 קמ״ש בדגם היוצא.
את סוללות הליתיום-יון של הדגם היוצא, בקיבולת של 7.8kWh, ב.מ.וו החליפה בסוללה בקיבולת גדולה יותר של 12kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 60 ק״מ - לעומת 37 ק״מ בדגם היוצא. ב.מ.וו מציינת כי מערכת ההנעה המשופרת חסכוניות יותר בכ-10% לעומת הדגם היוצא עם צריכת דלק משולבת של 58.8 ק״מ לליטר ופליטת co2 נמוכה יותר של 39 גרם/ק״מ.
בדגם היוצא ההספק המרבי במצב XtraBoost עמד על 252 כ״ס, בדגם החדש מצב זה מאפשר לקבל תוספת זמנית של 41 כ״ס, כלומר הספק כולל של 293 כ״ס. את מצב XtraBoost ניתן להפעיל באמצעות מעבר למצב Sport בבורר מצבי הנהיגה והוא זמין גם בלחיצה מלאה על דוושת התאוצה (קיק-דאון) ובמעבר למצב ידני בתיבת ההילוכים. מצב XtraBoost זמין עד לקיבולת המינימלית של הסוללה הדרושה למערכת ההיברידית.
כמו בדגם היוצא, הסוללה מותקנת מתחת למושב האחורי ומיכל הדגל מעל הציר האחורי. נפח תא המטען עומד על 375 ליטר, תוספת צנועה של 5 ליטר לעומת הדגם היוצא, אך 105 ליטר פחות משאר גרסאות סדרה 3 החדשה.
כמו כל דגמי סדרה 3 החדשים, גם את דגם 330e החדש ניתן להזמין בשלוש סגנונות עיצוב: אדבנטאג׳, ספורט ליין, לקשרי ליין ו-M Sport. לקוחות שירצו בכך יוכלו לשדרג את חווית הנהיגה בדגם באמצעות בולמי M אדפטיביים, מערכת היגוי משודרגת ומערכת בלימה משופרת M Sport.
כמו בכל דגמי סדרה 3 נוכל למצוא שפע של אבזור כגון לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3, מולטימדיה עדכנית עם מסך ״8.8 או ״10.3 ותפעול קולי טבעי, תאורת אווירה LED עם 11 צבעים, תצוגה עילית המוקרנת על שטח גדול יותר ב-70%, בלימה אוטונומית כולל זיהוי תנועה חוצה, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אופציה לתאורה ראשית בטכנולוגיית הלייזר של ב.מ.וו ועוד.