2024 אסטון מרטין DBX707 החדש
אסטון מרטין DBX707 החדש.
2024 אסטון מרטין DBX707 החדש
אסטון מרטין DBX707 החדש.

אסטון מרטין מציגה את דגמי 2024 של הקרוסאובר האולטרה יוקרתי שלה, ה-DBX, שמעתה גם ישווק רק בגרסת הקצה הבכירה DBX707. מתיחת הפנים לדגמי 2024 של האסטון DBX מתרכזת כולה בחלל תא הנוסעים שם תפגשו מהפכה של ממש עם תא נוסעים חדש לחלוטין. 

 

למעט מראות צד חדשות עם מצלמות עבור תצוגת שטח מת, צבעים חדשים שנוספו למבחר ועיצובים מעודכנים לחישוקי הגלגלים בגדלים של "22 עד "23, לא תמצאו שינויים ויזואליים נוספים בדגמי 2024 של ה- DBX. כאמור, את העדכון המקיף לדגם נמצא בחלל תא הנוסעים החדש שזכה ליישר קו עם שאר דגמי אסטון מרטין החדשים, כגון ה- BD12 או הואנטג' החדשה. 

 

2024 אסטון מרטין DBX707 תא הנוסעים
קפיצת מדרגה טכנולוגית.

כמו שאר דגמי אסטון מרטין בעבר, גם ה- DBX סבל מתא נוסעים שעשה שימוש בטכנולוגיה ישנה ולא עדכנית שהוא תוצאה של איזה הסכם ישן שהיה לחברה עם מרצדס. ההסכם בוטל ואסטון מרטין השקיע בפיתוח מערכת מולטימדיה חדשה וממשקי שליטה חדשים והתוצאה היא שכעת ה- DBX מצויד בטכנולוגיה עדכנית לה אפשרת לצפות מרכב יקר מאוד והממשקים החדשים מעניקים לדגם מראה עשיר, איכותי ומודרני יותר. 

 

2024 אסטון מרטין DBX תא הנוסעים החדש
אסטון מרטין DBX707.

הדשבורד שעוצב מחדש מכיל כעת לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם תצוגה משתנה ומערכת מולטימדיה "10.25 מודרנית עם חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק ועוד. מעבר לכך נמצא גם את גלגל ההגה החדש של אסטון מרטין הכולל שליטה על מערכות הבטיחות המתקדמות, תאורת אווירה עשירה יותר ובקונסולה בין המושבים נמצא משטח טעינה אלחוטי ואת ממשק השליטה המרכזי החדש של אסטון מרטין דרכו ניתן לשלוט בצורה מהירה על הטמפרטורה, השמע, המערכות הדינמיות, הבולמים וכמובן שגם תיבת ההילוכים. 

 

העדכון לתא הנוסעים כולל גם תוספת של חומרי גימור חדשים לבחירה ומערכת שמע חדשה של Bowers & Wilkins עם 23 רמקולים, למי שרוצה לשדרג את חווית השמע לעומת המערכת הרגילה המסתפקת ב-14 רמקולים. 

 

2024 אסטון מרטין DBX707 החדש
אסטון מרטין DBX707.

אסטון מרטין נטשה את מרצדס בתחום טכנולוגיית תא הנוסעים, אך ה- DBX707 ממשיך לעשות שימוש ביחידת הנעה שמקורה במרצדס AMG: מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו המייצר הספק מרבי של 707 כ"ס ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ. תחנת הכוח הזו משודכת לתיבת 9 הילוכים אוטומטית נטולת ממיר מומנט ומערכת הנעה כפולה עם תעדוף לציר האחורי. כל זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.3 שניות ולמהירות מרבית של 310 קמ"ש.

 

הדגם ממשיך, כסטנדרט, עם מערכת בלימה קרמית, קפיצי אוויר ובולמים אדפטיביים, כל אלו זכו לפי אסטון מרטין לכיול מחדש. 

2024 אסטון מרטין DBX707

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.