לאחר חשפה בחודש מאי האחרון את ה- DB12 קופה החדשה, אסטון מרטין חושפת את גרסת הקבריולט של הדגם, ה- DB12 וולנטה שכמו גרסת הקופה, היא המרהיבה למראה ומוסיפה את חוויית הנהיגה עם גג נפתח.
כמו בדגם DB11 וולנטה היוצא, גם ב- DB12 אסטון מרטין עושה שימוש בגג מתקפל רך. את הגג תוכלו לקפל עד למהירות נסיעה של 50 קמ"ש ותאלצו להחזיק את כפתור הפתיחה למשך של 14 שניות עד לפתיחה מלאה, או 16 שניות לסגירה. כדי לשמור על חווית נסיעה שקטה כאשר הגג סגור, אסטון מרטין פיתחה אריג חדש לגג המכיל 8 שכבות בידוד שונות. את הגג תוכלו לקבל בצבע שחור, אדום, כחול ובגוון "שחור כסוף" ייחודי.
תא הנוסעים החדש של ה- DB12 הוא קפיצת מדרגה מטאורית עבור המותג, זה לא רק העיצוב המוצלח והמודרני או החומרים שיוצרים אווירה עשירה אלא גם הנדסת האנוש המוצלחת המציעה איזון נכון בין מסכים לבין כפתורים פיזיים וגם הצד הטכנולוגי שסוף סוף זוכה ליישר קו עם שאר תעשיית הרכב כך שגם לקוחות אסטון מרטין יוכלו כעת ליהנות מלוח מחוונים דיגיטלי מתקדם וממערכת מולטימדיה מודרנית ("10.25) הכוללת עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ועוד. על חווית השמע בדגם אחראית מערכת מבית Bowers & Wilkins עם 11 רמקולים, אותה ניתן לשדרג למערכת עם 15 רמקולים.
כמו דגם הקופה, גם כאן נמצא בחזית הדגם מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו של AMG, בכיול מיוחד של אסטון מרטין, המייצר הספק מרבי של של 680 כ"ס ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ וכל הכוח הזה עובר אל הגלגלים האחוריים בלבד דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF ודיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית. זה מספיק כדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.7 שניות (3.6 ש' בדגם הקופה) ולמהירות מרבית של 325 קמ"ש, כמו בדגם הקופה.
הדגם נשען כסטנדרט על בולמים אדפטיביים עם שיכוך רציף ולפי אסטון מרטין גרסת הקבריולט זכתה לכיול שונה עבור הבולמים/קפיצים לעומת גרסת הקופה וכן לחיזוקי שלדה שונה כדי שהפעם זו לא תהיה "הגרסה הרכה של הדגם".
כמו בדגם הקופה, את חישוקי ה-"21 של הדגם עוטפים צמיגי מישלין פיילוט ספורט 5S החדשים והספורטיביים של מישלין שפותחו במיוחד עבור יצרני רכב שרוצים התאמה מדויקת של הצמיג לאופי הרכב. את מערכת הבלימה העצמתית של הדגם עם צלחות בקוטר של 400 מ"מ מלפנים, ניתן לשדרג למערכת בלימה קרמית שמפחיתה משמעותית את המשקל הבלתי נתמך (27 ק"ג) ומוסיפה את העמידות יוצאת הדופן של מערכת מסוג זה נגד דעיכה.
דרך אגב, בשלב מאוחר יותר ה- DB12 צפויה לקבל גם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין ואם צריך לנחש, זו אותה מערכת E-PERFORMANCE של AMG על בסיס אותו מנוע V8. בדגמי AMG למערכת הזו הספק מרבי של מעל ל-840 כ"ס.