2025 אסטון מרטין ואנטג' רודסטר החדשה
אסטון מרטין ואנטג' רודסטר החדשה.
2025 אסטון מרטין ואנטג' רודסטר החדשה
אסטון מרטין ואנטג' רודסטר החדשה.

כשנה לאחר שחשפה את גרסת הקופה של ה- ואנטג' החדשה, אסטון מרטין חושפת את גרסת הקבריולט של הדגם, ואנטג' רודסטר החדשה. כמו גרסת הקופה, לא מדובר בדגם חדש אך כן מדובר במתיחת פנים מקיפה הכוללת את תא הנוסעים החדש והמרשים של אסטון מרטין ואת מנוע ה-V8 המשופר עם תוספת הספק נכבדה של 155 כ"ס לעומת הדגם היוצא. 

 

מיצובישי אאוטטלנדר 7 מושבים

סימן ההיכר הבולט ביותר של הואנטג' רודסטר 2025 המחודשת אלו הפנסים החדשים בחזית הדגם שכן גם אם לא מעט פרטים אחרים זכו לעיצוב שונה, בשורה התחתונה זו אבולוציה קלה לעיצוב המוצלח של הדגם היוצא. 

 

2025 אסטון מרטין ואנטג' רודסטר החדשה
אסטון מרטין ואנטג' רודסטר החדשה.

העדכון החיצוני הוא רק קדימון למהפכה לה זכה תא הנוסעים, מהפכה שהחלה לפני כשנתיים כאשר אסטון מרטין הציגה את ה- DB12 החדשה. את תא הנוסעים הארכאי של הואנטג' היוצאת מחליף תא נוסעים מוקפד ועשיר בחומרים ובעיקר בטכנולוגיה עדכנית שהייתה מאוד חסרה בדגם היוצא. לאחר שנים רבות בהן דגמי אסטון מרטין היו הרבה מאחור בכל הקשור לטכנולוגיית תא נוסעים שהסתמכה על טכנולוגיית דור קודם של יצרנים אחרים (מרצדס) שגם הגבילה את פיתוח הממשקים השונים ועיצוב תא הנוסעים, לדגמי אסטון מרטין יש כעת את תא הנוסעים לו הם ראויים. 

 

2025 אסטון מרטין ואנטג' רודסטר החדשה תא הנוסעים
מהפכה בחלל תא הנוסעים.

כמו בדגם הקופה, גם כאן נמצא בחזית את מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו של מרצדס AMG אשר זכה בדגם למקצה שיפורים מקיף כך שהוא מייצר הספק מרבי של 665 כ"ס ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ המתקבל בין 2,000-5,000 סל"ד. המנוע הזה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה. זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות ולמהירות מרבית של 325 קמ"ש. 

 

הואנטג' רודסטר פותחה במקביל לגרסת הקופה או במילים אחרות אסטון מרטין רוצה להדגיש כי זו לא מכונית קופה שעברה הסבה לגרסת קבריולט עם כל הפשרות הכרוכות בכך, לכן לדוגמה תוספת המשקל לעומת גרסת הקופה עומדת על 60 ק"ג בלבד, רובם הם תוצאה של הוספת מנגנון הגג הנפח. כמו בגרת הקופה גם כאן נמצא מגוון מערכות בקרה דינאמיות שיאפשרו לכם לנצל את יכולות הדגם מבלי להתרסק, לצד דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי נשלט אלקטרונית, מערכת בלימה קרמית עם צצלחות קדמיות בקוטר ענק של 410 מ"מ וקליפרים מונובלוק מאלומיניום עם 6 בוכנות, בולמי Bilstein DTX אדפטיביים בכיול ייעודי לדגם, חיבור ישיר של מסרק ההגה לשלדה לטובת שיפור המושב לנהג ועוד. 

 

2025 אסטון מרטין ואנטג' רודסטר החדשה
אסטון מרטין ואנטג' רודסטר החדשה.

מנגנון קיפול חדש לגג האריג (תצורת Z במקום K) הופך את הואנטג' רודסטר למכונית עם מנגנון קיפול הגג החשמלי המהיר ביותר כיום, רק 6.8 שניות והתהליך הסתיים. את הגג ניתן לפתוח/לסגור עד למהירות נסיעה של 50 קמ"ש. 

2025 אסטון מרטין ואנטג' רודסטר

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 16

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.