רנו מגאן
רנו מגאן מצטיידת במנוע 1.7 ליטר דיזל חדש.
רנו מגאן
רנו מגאן מצטיידת במנוע 1.7 ליטר דיזל חדש.

רנו מציידת את כל גרסאות המגאן במנוע 1.7 דיזל 150 כ"ס עם תיבת הילוכים EDC אוטומטית.

 

רנו מרחיבה את היצע המנועים של המגאן ומוסיפה למבחר את מנוע ה-1.7 ליטר דיזל Blue dC החדש של החברה, מנוע שהוצג לאחרונה עם הקדג'אר 2019 המחודש. המנוע החדש מצטרף על מנוע ה-1.3 טורבו 115 כ"ס או 140 כ"ס ואל מנוע ה-1.5 טורבו דיזל (Blue dCi העדכני) עם 95 כ"ס או 115 כ"ס.

 

מנוע ה-1.7 Blue dCi החדש יוצע בכל גרסאות המרכב של המגאן, ארבע דלתות סדאן (מגאן גרנד קופה), חמש דלתות אצ'בק וסטיישן (גרנד טורר).

 

רנו מגאן סטיישן
מנוע ה-1.7 דיזל יוצע בכל גרסאות המרכב

למנוע ה-1.7 דיזל החדש, המחליף ברנו את מנוע ה-1.6 דיזל 130 כ"ס, הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. את המנוע הזה רנו שידכה לתיבת 6 הילוכים EDC כפולת המצמדים שלה.

עם מנוע זה, למגאן נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.3 שניות (9.5 ש' בסטיישן) ומהירות מרבית של 205 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עם מנוע זה עומדת על 21.3 ק"מ לליטר - בתקן WLTP.

 

בהמשך השנה, רנו תחשוף מתיחת פנים ראשונה לדור הנוכחי של המגאן.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.