רנו מגאן סטיישן החדשה נחשפת לראשונה, תוצע גם בגרסת GT ספורטיבית עם 205 כ"ס והיגוי לכל הגלגלים.
רנו חושפת לקראת תערוכת ז'נבה 2016 תמונות רשמיות ראשונות של המגאן אסטייט החדשה, גרסת הסטיישן למגאן IV החדשה שנחשפה בשנה שעברה. הדגם המוצג בתמונות הוא המגאן אסטייט GT הספורטיבית המצוידת במנוע 1.6 טורבו 205 כ"ס ובמערכת היגוי 4Control לגלגלים האחוריים.
את הנתון החשוב ביותר עבור הדגם, נפח תא המטען, רנו עדיין לא חושפת. כמו המגאן האצ'בק החדשה גם גרסת הסטיישן של הדגם מציגה עיצוב ספורטיבי ובעל נוכחות מרשימה, שינוי כיוון משמעותי וחיובי לעומת הדור האחרון של הדגם שהיה יחסית שבלוני לעומת הדור שקדם לו, לפחות בגרסת החמש דלתות.
היצע המנועים בדגם צפוי להיות זהה למוצע עם גרסת החמש דלתות: ארבעה מנועי טורבו בנזין בהספקים של 100-205 כ"ס וארבעה מנועי טורבו דיזל בהספקים של 90-165 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת חמישה או שישה הילוכים ידנית ולתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים EDC המחליפה את תיבת השישה הילוכים EDC. צריכת הדלק של הדגם הצפוי להיות הפופולרי אצלנו, 1.5 ליטר טורבו דיזל 110 כ"ס עם תיבת EDC, תעמוד על כ-27.0 ק"מ לליטר, זאת לעומת 25 ק"מ לליטר בדגם הנוכחי.
פרטים נוספים על הדגם רנו תחשוף בשבוע הבא עם פתיחתה של תערוכת ז'נבה 2016.