רנו ממשיכה עם קו הדגמים הנוסטלגי שלה, שהוא חלק מקו דגמים חשמליים לשוק העממי יותר, ואל רנו 5 E-TECH שהוצגה בתחילת השנה מצטרפת כעת רנו 4 E-TECH החשמלית, סוג של קרוסאובר עירוני עם עיצוב רטרו מובהק בהשראת רנו 4 המיתולוגית שהייתה אחת המכוניות המצליחות ביותר של רנו. את רנו 4 רנו 5 נפגוש בישראל במהלך השנה הבאה.
רנו 4 החשמלית מבוססת על פלטפורמת AmpR, השם החדש של פלטפורמת CMF-BEV, ולדגם אורך של 4.14 מטר, רוחב של 1.80 מטר, גובה של 1.57 מטר ובסיס גלגלים של 2.62 מטר, כך שמדובר בדגם גדול יותר משמעותית מרנו 5 עם תוספת של 23 ס"מ לאורך, 7 ס"מ לגובה ו-8 ס"מ לבסיס הגלגלים. לצד זה לדגם נפח תא מטען גדול יחסית של 420 ליטר ומרווח גחון של 18.1 ס"מ יאפשר לדגם "לטפס" בקלות על מדרכות.
רנו 4 החדשה תשווק עם שתי יחידות ההנעה החשמליות הבכירות יותר של רנו 5, דגם בסיס עם מנוע 120 כ"ס ו-22.9 קג"מ יחד עם סוללה בקיבולת של 40kWh המאפשרת טווח נסיעה של מעל ל-300 ק"מ. לדגם הבכיר יותר מנוע חשמלי בהספק של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ עם סוללה בקיבולת של 52kWh, לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של פחות מ-8.5 שניות, מהירות מרבית של 150 קמ"ש וטווח נסיעה של מעל ל-400 ק"מ.
טעינה ביתית אפשרית עד להספק של 11kW וטעינה מהירה DC אפשרית עד להספק של 80kW עם המנוע החלש או 100kW עם המנוע החזק יותר.
העיצוב החיצוני של רנו 4 החדשה מכיל את כל האלמנטים שאפיינו את הדגם המקורי, בין אם זה הגריל האופקי התוחם את פנסי החזית העגולים, הפנסים האנכיים מאחור, האופציה לתקרת בד נגללת וקווי המרכב הכלליים. על הפגוש הקדמי והאחורי יש שני אזורים בולטים עם חיפוי פלסטיק שניתן להחליף בקלות, אלו נועדו למנוע פגיעה בפגושים והם מחווה לפגושים של הדגם המקורי שהיו תלויים על ווים לטובת החלפה מהירה וקלה במקרה של תאונה קלה.
כיאה לרכב בסגנון רטרו, כמו פיאט 500 לדוגמה, לרוכשים אפשרות בחירה מבין מבחר גדול של שילובי צבעים, מדבקות מיוחדות, מגוון עיצובי חישוקי ועוד, סה"כ של 670 שילובים שונים. העיצוב החיצוני ייחודי, אך תא הנוסעים זהה לחלוטין למוכר לנו מרנו 5 וגם כאן, לרוכשים אפשרות בחירה מבין מגוון רחב של שילובי חומרים וצבעים שונים. כיאה לרכב מודרני נמצא כאן לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה "10.1 מתקדמת מבוססת אנדרואיד אוטומוטיב, עם חנות אפליקציות, תפעול קולי, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ועוד.