ב.מ.וו M760Li xDrive היא הדבר הקרוב ביותר ל-M7 עם מנוע V12 בהספק מרבי של 600 כ"ס וחבילת M Performance.
חובבי המותג הבווארי אולי יתאכזבו במעט לאחר הצפייה ל-M7, אך ב.מ.וו M760Li xDrive החדשה אותה הציגה אמש החברה והמצוידת במנוע V12 עם הספק מרבי של 600 כ"ס, זה הדבר הקרוב ביותר כנראה שהם יקבלו בדור הנוכחי של סדרה 7.
מתחת למכסה המנוע הארוך של הדגם נמצא מנוע 6.6 ליטר טווין-טורבו V12 המייצר הספק מרבי של 600 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד. משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' בכיול של חטיבת M המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים, תחנת הכוח הזו מספיקה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. עם חבילת " M Driver” מגביל המהירות נכנס לפעולה רק ב-305 קמ"ש.
אין ספק ש-ב.מ.וו יכלה להוציא הרבה יותר מהמנוע הזה, אך זה מספיק לה אל מול המתחרות הישירות שהן אודי S8 פלוס החדשה עם 605 כ"ס ו-3.8 שניות 0-100 קמ"ש ומרצדס S65 AMG עם 630 כ"ס ו-4.3 שניות.
מערכת הבולמים האדפטיבית של הדגם זכתה לכיול מצד חטיבת M של ב.מ.וו ומתחת לחישוקי ה-”19 מסתתרים בלמי M ספורט עם קליפרים הצבועים בכחול M, חישוקי ה- "20 מוצעים כאופציה.
בצד הוויזואלי, ב.מ.וו M760Li xDrive זוכה בעיצוב שונה ואגרסיבי יותר באמצעות חבילת M אווירודינמית לפגושים מלפנים ומאחור, לחצאיות צד בולטות וליציאות מפלט כפולות. בתא הנוסעים נמצא גלגל הגה עם שלוש צלעות ומנופי העברת הילוכים, מושבים אוחזים יותר מלפנים, מד מהירות עד 330 קמ"ש, דוושות אלומיניום וגימור ייחודי לדגם.
לקוחות המעוניים במנוע העוצמתי, בפאר וביכולות אך מעדיפים מראה מעודן ויוקרתי ופחות ספורטיבי, ב.מ.וו מציעה את הדגם עם חבילת Excellence ללא תוספת למחיר (הדגם בצבע בורדו בתמונות). חבילה זו כוללת פגושים שונים, חישוקי "20 כסטנדרט, גימור כרום חיצוני, כיתוב V12 מאחור במקום M760Li וגימור שונה בתא הנוסעים.