2025 זיקר 007 GT
זיקר 007 GT.
2025 זיקר 007 GT
זיקר 007 GT.

זיקר חושפת תמונות ראשונות של זיקר 007 GT, גרסת השוטינג-ברייק/סטיישן/האצ'בק למכונית הסדאן החשמלית זיקר 007 אותה החברה השיקה אשתקד כמתחרה לטסלה מודל 3, אקספנג P7, פולקסווגן ID7 ועוד. זיקר 007 GT מכוונת בעיקר לשוק האירופאי שם תצורת המרכב הזו עדיין פופולרית, שם היא צפויה גם לקבל שם קצת שונה - זיקר 7GT. 

 

מיצובישי אאוטטלנדר 7 מושבים

זיקר 007 GT זכתה לעיצוב הנשען על שפת העיצוב החדשה של זיקר והתוצאה פשוט מרהיבה למראה, כמו שאר הדגמים העדכניים של זיקר כדוגמת הקרוסאובר 7X שהושק לאחרונה באירופה. המתחרות העיקריות לזיקר 007 GT הן מכוניות כגון פולקסווגן ID7 סטיישן או ניאו ET5 טורינג

 

2025 זיקר 007 GT
זיקר 007 GT.

בשלב זה מדובר רק בחשיפת העיצוב החיצוני, אך אם הדגם דומה בגודלו לזיקר 007 סדאן אז מדובר במכונית סטיישן גדולה עם אורך של כ-4.88 מטר ובסיס גלגלים של 2.93 מטר, לשם ההשוואה לפולקסווגן ID7 סטיישן אורך של 4.96 מטר ובסיס גלגלים של 2.97 מטר. 

 

בתחום ההנעה הדגם צפוי להיות משווק עם אותן יחידות של ה- 007 סדאן, כלומר דגם הנעה אחורית עם 422 כ"ס ומומנט מרבי של 44.8 קג"מ בשילוב עם סוללת LFP 75kWh, דגם הנעה כפולה בהספק מרבי משולב של 646 כ"ס ומומנט מרבי של 72.3 קג"מ בשילוב עם סוללת LFP 75kWh או NMC 100kWh ויש גם גרסת ביצועים עם אותה מערכת הנעה אך עם בוסט המאפשר לקצר את נתון התאוצה 0-100 קמ"ש ל-2.84 שניות בלבד. 

 

2025 זיקר 007 GT
זיקר 007 GT.

כמו דגם 007 סדאן גם דגם 007 GT יעשה שימוש בארכיטקטורת 800V המאפשרת לדגם להציג נתוני טעינה יוצאי דופן לסוללת ה- LFP של הדגם - טעינה של 10% עד 80% בזמן של 10.5 דקות בלבד, כל זה בתנאי שתמצאו מטען ייעודי של ג'ילי המאפשר טעינה בהספק של עד 500kW. כמו שאר דגמי זיקר העדכניים הדגם מצויד כסטנדרט במטען פנימי 22kW המקצר את זמן הטעינה הביתית בכ-50% לעומת מטען 11kW סטנדרטי. 

 

חלל תא הנוסעים צפוי להיות זהה למוכר לנו מהזיקר 007, מרווח, עשיר, מוקפד וטכנולוגי. 

2025 זיקר 007GT

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.