כשלוש שנים לאחר ש- ב.מ.וו השיקה את הרודסטר Z3 בסוף המאה הקודמת, היא חשפה גרסת קופה ייחודית לדגם עם מראה קצת מוזר/מיוחד שהפך את הדגם למחזה נדיר וכיום לרכב אספנות מבוקש בשל מספר העותקים הנמוך שיוצרו בסוף מהדגם.
אנחנו לא יודעים אם ב.מ.וו מתכננת להחיות את הדגם הזה, כנראה שלא, אך היא כן מציגה כעת את הקונספט טורינג קופה שהוא למעשה גרסת קופה/שוטינג ברייק ל- ב.מ.וו Z4 הנוכחית. את דגם הקונספט ב.מ.וו יצרה במיוחד עבור תערוכת הרכבים הנחשבת ליוקרתית ביותר בעולם - קונקורסו דה אלגנזה די וילה ד'אסטה שבאיטליה. רק נזכיר כי ב.מ.וו לא יכולה לייצר גרסת קופה רגילה או גג קשיח ל- Z4 שכן תצורת מרכב זו שמורה לסופרה של טויוטה שלקחה חלק במימון הפיתוח של ה- Z4.
למרות הדמיון הויזואלי לאותה Z3 קופה, ב.מ.וו דווקא לא מזכירה אותה כהשראה לדגם, כנראה שלא במקרה, אלא אחרים מוצלחים יותר של החברה כגון ב.מ.וו 328 טורינג קופה המפורסמת איתה ב.מ.וו ניצחה לראשונה את מרוץ מילה מילייה (אלף מייל) היוקרתי, ממנה נלקח השם לקונספט, ואת ב.מ.וו 02, זו שהולידה בהמשך את סדרה 3, אשר גרסת הטורינג שלה - ההאצ'בק 3 דלתות הראשונה של ב.מ.וו - היוותה את ההשראה לקונספט.
תא הנוסעים זהה לחלוטין בחלקו הקדמי למוכר לנו מה-Z4 הנוכחית, למעט עיטוף בעור חום משולב באפור בכדי להדגיש את נושא הרטרו של הדגם. מה שכן שונה לחלוטין הוא כמובן תא המטען שכן זו המהות של גרסאות הטורינג של ב.מ.וו (כיום השם טורינג משמש את דגמי הסטיישן של החברה).