לאחר שהשיקה בחודש יולי האחרון את ה-X1 פלאג-אין הייבריד, דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של ב.מ.וו X2 xDrive25e, גרסה הפלאג-אין הייבריד לקרוסאובר X2 קופה. הדגם מצויד באותה יחידת הנעה כמו ב-X1 ולמעשה משווק באותה רמת הגימור בדיוק, כולל חבילת M-Sport, ובמחיר זהה של 299,900 שקל
מערכת ההנעה ההיברידית של דגם xDrive25e משלבת את מנוע ה-1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר של ב.מ.וו, בגרסה היברידית עם הספק מרבי של 125 כ"ס ומומונט מרבי של 22.4 קג"מ, עם מנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס ומומנט של 16.8 קג"מ המותקן על הציר האחורי. מנוע הבנזין משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' והוא אחראי על הנעת הגלגלים הקדמיים בלבד.
ההספק הכולל של המערכת עומד על 220 כ"ס והמומנט המרבי על 39.2 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.8 שניות ולמהירות מרבית של 195 קמ"ש (6.9 שניות ו-193 קמ"ש בדגם X1). סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 10kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 47-53 ק"מ (WLTP) ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש.
טעינה משקע ביתי רגיל דורשת המתנה של 5 שעות לטעינה מלאה, טעינה באמצעות מטען ביתי מאפשרת לקצר את משך הטעינה לזמן של 3.2 שעות. נפח תא המטען בדגם הפלאג-אין קטן במעט ועומד על 410 ליטר, לעומת 470 ליטר בגרסאות הרגילות, ומערכת הפלאג-אין מוסיפה למשקל הדגם כ-230 ק"ג לעומת דגם sDrive18i.
ב.מ.וו X2 xDrive25e ישווק בישראל ברמת הגימור M-Sport הכולת עיצוב חיצוני ספורטיבי יותר, חישוקי "19, שמשות כהות, חבילת תאורת פנימית מורחבת עם תאורת אווירה, מושבי Sport חשמליים עם זכרונות, חלון גג חשמלי, פתיחת דלת תא מטען חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, מסך מגע מרכזי "8.8 עם קישוריות Apple CarPlay, טעינה אלחוטית, מערכת שעה Hi-fi עם 7 רמקולים, חיישני חניה אחוריים, תאורת LED מלאה, חיישני תאורה וגשם, תקרה כהה בתא הנוסעים, ועוד. מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית 0-140 קמ"ש, בקרת סטייה מנתיב, בקרת עייפות נהג ועוד. 2020 ב.מ.וו X2 - מפרט טכני מלא להורדה.