לאחר שסיפקה לנו הצצה ראשונה אל הדגם בחודש ינואר האחרון, קאדילק חושפת כעת את האסקלייד V במלוא הדרו. קאדילק אסקלייד V מהווה את גרסת הביצועים הבכירה של ה- SUV הענק והיוקרתי של החברה שתתחרה מול דגמים כגון ב.מ.וו X7 M60i או מרצדס GLS 63.
בחזית הדגם נמצא מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר עם מגדש-על בהרכבה ידנית המייצר הספק מרבי של 682 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 90.2 קג"מ ב-4,400 סל"ד. תחנת הכוח הזו מעבירה את הכוח לכל הגלגלים דרך תיבת 10 הילוכים אוטומטית ולפי קאדילק זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.6 שניות, נתון לא רע בהתחשב שמדובר ברכב ענק במשקל בסיס של 2,820 ק"מ. רוכשי האסקלייד V יכולים לבחור גם בגרסה הארוכה של הדגם, האסקלייד ESV לו בסיס גלגלים של 340 ס"מ ואורך של 576 ס"מ.
על המפלצת הזו תאלצו להיפרד מסכום לא מבוטל של החל מ-$149,990 בשוק האמריקאי, מחיר שהופך את האסקלייד V לדגם בייצור סדרתי היקר ביותר של קאדילק אי פעם.
בכדי לשלוט בכל המשקל והכוח הזה, קאדילק אסקלייד V זכה למגוון שדרוגים ושיפורים, הותקנה מערכת בלימה מוגדלת של ברמבו עם קליפרים ענקיים בעלי 6 בוכנות מלפנים, תיבת ה-10 הילוכים שודרגה, הבולמים האדפטיביים (Magnetic Ride Control 4.0) וקפיצי האוויר האדפטיביים (Air Ride) זכו לכיול מיוחד עבור הדגם לצד הנמכת מרכב לטובת הנמכת מרכז הכובד, הותקנו מוטת מייצבים עבים יותר, תותבים קשיחים יותר ועוד. גם מערכת ההנעה הכפולה זכתה לכיול ייחודי לדגם והיא מאפשרת העברה של עד 67% מהכוח לציר האחורי. בכל הפינות נמצא חישוקי "22
לצד השדרוגים המכניים נמצא גם עיצוב ייחודי ואגרסיבי שלא משאיר מקום לספק כי מדובר בדגם ביצועים. לצד העיצוב השרירי נמצא כמובן שפע של אבזור כולל מסך "38 מול הנהג המורכב משלושה מסכים נפרדים, גימור עץ כהה ייחודי לדגם, מושבים עם עיסוי, מערכת שמע מבית AKG עם 34 רמקולים ועוד ועוד.