הקרוסאובר החשמלי הראשון של קאדילק, ה- ליריק, זוכה לגרסת ביצועים V המשלבת מערכת הנעה כפולה, בהספק מרבי של 615 כ"ס ומומנט מרבי של 89.7 קג"מ, יחד עם סוללה בקיבולת של 102kWh. השילוב הזה מאפשר לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.3 שניות וטווח נסיעה של 459 ק"מ.
מגוון עדכונים לפגושים מלפנים ומאחור, חצאיות הצד ועוד, קאדילק ליריק V מציג חזות דינאמית ואגרסיבית יותר המושלמת באמצעות חישוקי "22 בעיצוב ייחודי לדגם. מאחורי חישוקי הגלגלים נמצא מערכת בלימה של ברמבו המוצעת בדגם כסטנדרט וכן בולמים אדפטיביים עם שיכוך רציף וקפיצים קשיחים יותר עם הנמכת מרכב.
על גלגל ההגה הנהג ימצא כפתור V המאפשר מעבר מהיר למצב הנהיגה החביב על הנהג (V-Mode), אותו ניתן לאפיין באמצעות מסך המולטימדיה. במצב זה, או במצב V-Max, בקרת יציאה מהמקום נכנסת לפעולה ומאפשרת להשיג את נתון התאוצה הזריז של הדגם. לנהג מגוון אפשרויות שליטה על כיול הבולמים, היגוי, מפת דוושת התאוצה, בקרת המשיכה/יציבות, תחושת דוושת הבלימה ועוד.
חלל תא הנוסעים זהה למוכר לנו משאר גרסאות הליריק, דגם V זוכה בנוסף למושבי ספורט עם תפירה ייחודית למושבים וגוון שחור אחיד לחלל תא הנוסעים. כמו בשאר דגמי הליריק מול הנהג פרוס מסך "33 המחולק לשלושה אזורי תצוגה ואם זה לא מספיק אז ישנה גם תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה.
את קאדילק ליריק נפגוש השנה בישראל, כנראה שלא בדגם V היקר מאוד אך בהחלט בשאר גרסאות הדגם עם הנעה אחורית או כפולה.