אמנם מדובר באב טיפוס ולא בדגם ייצור כך שלא ניתן להתייחס אל הזמן אותו השיגה שיאומי SU7 אולטרה כאל זמן רשמי להקפת מסלול הנורבורגרינג למכונית בייצור סדרתי, אך עדיין מדובר בזמן הקפה מרשים מאוד של 6 דקות ו-46 שניות, נתון שהופך את הדגם לרכב הסדאן 4 דלתות המהיר ביותר על המסלול אי פעם. עדכון: כעת, לאחר ששיאומי חשפה את גרסת הייצור של ה- SUV אולטרה, אפשר לאשר שהחששות שלנו אושרו שכן הדגם שעלה על המסלול הוא אכן דגם למסלול בלבד ולא דגם חוקי לכביש הציבורי.
שיאומי SU7 אולטרה למעשה נולדה למטרה זו בדיוק, להיות מכונית ה-4 דלתות המהירה ביותר על הרינג, ואם גרסת הייצור של הדגם שתוצג בקרוב תוכל לשחזר את הזמן הזה, אפשר לומר ששיאומי בהחלט עמדה במשימה שכן מכונית ה-4 דלתות המהירה ביותר עד היום על המסלול היא פורשה טייקן טורבו GT החדשה שקבעה זמן הקפה של 7 דקות -7 שניות.
חשוב לציין שלא רק שהדגם הוא אב טיפוס בלבד, הדגם ננהג על המסלול ללא כל אבזור פנימי והכוונה לא רק להסרה של איזה מסך או משהו כזה אלא פשוט עירום לחלוטין. לזה צריך להוסיף את העבודה שלפי התמונות הדגם עושה שימוש בצמיגי סליקס של פירלי, אלו צמיגי מסלול טהורים שלא חוקיים לנסיעה על הכביש ולא יכולים להיחשב למדידת זמן לרכב סדרתי. על מסלול באורך של 20.8 ק"מ, צמיגי סליקס יכולים להוריד הרבה מעל ל-10 שניות בזמן ההקפה.
למרות השם הדומה למכונית הסאלון החשמלית החדשה של שיאומי, ה- SU7, הקשר בין דגם האולטרה לדגם הרגיל רופף למדי, רק העבודה שהדגם קל יותר ב-500 ק"ג מהגרסה הרגילה, למרות שימוש בסוללה בקיבולת גדולה יותר של 133kWh לעומת 101kWh, הוא מספיק כדי להבין שמדובר בייצור שונה לחלוטין.
שיאומי SU7 אולטרה עושה שימוש בשלושה מנועים חשמליים, שניים מאחור בהספק של 578 כ"ס האחד ועוד אחד מלפנים בהספק של 392 כ"ס. אלו יוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק משולב של 1548 כ"ס עם נתון 0-100 קמ"ש ב-1.97 שניות, 0-200 קמ"ש ב-5.96 שניות, 0-300 קמ"ש ב-15 שניות ומהירות מרבית של מעל ל- 350 קמ"ש. לצד זה הדגם זכה לשדרוג אווירודינמי מקיף המאפשר לדגם להשיג כוח הצמדה של מעל ל-2000 ק"ג במהירות המרבית, מערכת בלימה קרמית ועוד.