אסטון מרטין חושפת את גרסת הביצועים של הקרוסאובר הראשון שלה - אסטון מרטין DBX707 - המיועד לאנשים שה- 550 כ"ס של ה- DBX הרגיל לא מספיקים עבורם.
גם דגם DBX707 עושה שימוש במנוע ה- 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו של AMG מרצדס, אך בזכות מגוון שיפורים שמהנדסי אסטון מרטין הטמיעו במנוע הזה ההספק המרבי עומד כעת על 707 כ"ס, מכאן כמובן גם שמו של הדגם, והמומנט המרבי עומד על 91.7 קג"מ. אלו נתונים ההופכים את הדגם לקרוסאובר היוקרתי החזק ביותר כיום, חזק יותר מבנטלי בנטיאגה (635 כ"ס) למבורגיני אורוס (650 כ"ס) ועוד.
במקום תיבת 9 הילוכים פלנטרית אסטון מרטין DBX707 עושה שימוש בתיבת 9 הילוכים כפולת מצמדים המשודכת למערכת הנעה כפולה משודרגת עם דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית חדש ומשופר שתוכנן לעמוד במומנט הגבוה יחד עם יחס הנעה סופי של 3.27 לעומת 3.07 לשיפור נתוני התאוצה בהילוכים הנמוכים. כמו בדגם DBX V8 הרגיל גם כאן מדובר במערכת הנעה כפולה המחלקת את הכוח באופן אוטומטי ומסוגלת להעביר עד 100% מהמומנט לציר האחורי בלבד.
על הכביש זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.3 שניות ולמהירות מרבית של 310 קמ"ש, זאת לעומת 4.5 שניות ו-291 קמ"ש לעומת ה- DBX V8 הרגיל.
ה- DBX707 לא מסתפק רק במנוע חזק יותר והוא זכה למגוון שדרוגים כגון כיול חדש למערכת קפיצי האוויר והבולמים האדפטיביים, כיול שונה למערכת ההיגוי ומערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה קרמיות המאפשרות הפחתה של 40.5 ק"ג מהמשקל הבלתי נתמך לעומת צלחות פלדה רגילות.
בצד הויזואלי, אסטון מרטין DBX707 זכה לעיצוב אגרסיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור כולל דיפיוזר בולט במיוחד בתחתית הפגוש האחורי, מפתח רחב יותר לגריל הקדמי והתקנה של צלעות אופקיות רחבות יותר, חישוקי "22 בעיצוב ייחודי עם אופציה לשדרג לחישוקי "23, חצאיות צד בולטות יותר, ספוילר גג בולט יותר ועוד.
אווירת הביצועים ממשיכה אל תא הנוסעים עם מושבי Sport Plus כסטנדרט, שימוש נרחב בקרבון ברחבי תא הנוסעים, כרום מושחר במקום כרום בוהק, תקרת אלקנטרה כהה, בורר מצבי נהיגה פיזי חדש שנוסף לקונסולה בין המושבים ועוד.