ב.מ.וו XM
ב.מ.וו XM.
ב.מ.וו XM
ב.מ.וו XM.

בנובמבר אשתקד, חטיבת M של ב.מ.וו חשפה את הקונספט XM כקדימון לקרוסאובר ביצועים גדול ממדים שיהיה דגם ייחודי לחטיבת M, כלומר דגם ללא גרסאות רגילות. גרסת הייצור של הדגם תוצג רשמית לקראת סוף השנה אך סקיצות המציגות את גרסת הייצור הספיקו לדלוף לרשת כך שאנחנו זוכים להצצה אל העיצוב של הקרוסאובר המוגזם הזה. 

 

כן, הגריל הקדמי קצת קטן יותר, הפנסים הראשיים רגילים יותר וכמובן שיש את כל השינויים הנדרשים במעבר בין דגם קונספט לדגם ייצור, אך בשורה התחתונה חטיבת M נשאר דגמי נאמה לעיצוב מעורר המחולקת שהוצג עם הקונספט ומרבית האלמנטים העיצוביים הייחודיים שהוצגו עם הקונספט הגיעו גם לגרסת הייצור הסופית. 

 

ב.מ.וו XM
ב.מ.וו XM.

 

ב.מ.וו XM הוא לא רק הדגם הייחודי השני בלבד עד היום של חטיבת M אלא גם הדגם ההיברידי הראשון של חטיבת M. הדגם הראשון היה כמובן בדגם M1 בשנת 1978 כניסיון הראשון וגם האחרון של ב.מ.וו לייצר מכונית ספורט של ממש. 

 

ב.מ.וו XM קונספט
ב.מ.וו XM קונספט.

ב.מ.וו XM ישווק עם שתי יחידות הנעה היברידיות פלאג-אין, בשתיהן נמצא מנוע 4.4 ליטר V8 טווין-טורבו בפיתוח חדש המותאם לשימוש במערכת הנעה היברידית. לגרסת הבסיס יהיה הספק מרבי של 650 כ"ס ומומנט מרבי של 86.7 קג"מ ולגרסה הבכירה הספק מרבי של 750 כ"ס ומומנט מרבי של 102 קג"מ. לשני הדגמים סוללה גדולה יחסית שתוכל לספק נסיעה חשמלית מלאה לטווח של כ-80 ק"מ. קחו בחשבון כמובן שנתוני ההספק המרביים הם רגעיים במצב BOOST ובהתאם למצב הסוללה. 

 

דגמי XM ישענו על מתלי אוויר M Perfomance ובולמים אדפטיביים יחד עם מוטות מייצבים נשלטים חשמלית באמצעות מערכת 48V. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.