פורשה 911 קאררה החדשה
פורשה 911 קאררה החדשה.
פורשה 911 קאררה החדשה
פורשה 911 קאררה החדשה.

דגמי הבסיס של ה-911 החדשה מציעים 385 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות.

 

לאחר שהציגה בתחילת השנה את דגמי הקאררה S של ה-911 החדשה (992), פורשה מצרפת כעת להיצע את דגמי הבסיס החדשים: 911 קאררה קופה ו-911 קאררה קבריולט.

 

דגמי הבסיס מצוידים מאחור באותה מנוע של דגמי ה-S, מנוע בנפח 3.0 ליטר בי-טורבו שישה צילינדרים שטוח, אך במקום 450 כ"ס ו-54 קג"מ דגמי הבסיס מסתפקים ב-385 כ"ס ב-6,500 סל"ד (תוספת של 15 כ"ס לעומת הדגם היוצא) ובמומנט מרבי של 45.8 קג"מ המתקבל בין 1,950 ל-5,000 סל"ד.

 

פורשה 911 קאררה החדשה
פורשה 911 קאררה קופה החדשה.

המנוע משודך כסטנדרט לתיבת השמונה הילוכים PDK החדשה של פורשה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות (קבריולט: 4.4 שניות) ולמהירות מרבית של 297 קמ"ש. חבילת Sport Chrono האופציונאלית תאפשר לקצר את נתון התאוצה ל-4.0 שניות בדיוק. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 11.1 ק"מ לליטר או 10.9 ק"מ לליטר בדגם הקבריולט.

 

פורשה 911 קאררה החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה "10.1 כסטנדרט.

וויזואלית, דגמי הבסיס זהים לדגמי ה-S, למעט חישוקי גלגלים קטנים יותר, "19 מלפנים ו-"20 מאחור, הקליפרים צבועים בשחור במקום באדום. בנוסף, דגמי הבסיס מצוידים בצלחות בילום קטנות יותר. כמו בדגמי ה-S, גם דגמי הבסיס מצוידים כסטנדרט בבולמים אדפטיביים ובמערכת הבקרה שלהם PASM.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.