דגמי הבסיס של ה-911 החדשה מציעים 385 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות.
לאחר שהציגה בתחילת השנה את דגמי הקאררה S של ה-911 החדשה (992), פורשה מצרפת כעת להיצע את דגמי הבסיס החדשים: 911 קאררה קופה ו-911 קאררה קבריולט.
דגמי הבסיס מצוידים מאחור באותה מנוע של דגמי ה-S, מנוע בנפח 3.0 ליטר בי-טורבו שישה צילינדרים שטוח, אך במקום 450 כ"ס ו-54 קג"מ דגמי הבסיס מסתפקים ב-385 כ"ס ב-6,500 סל"ד (תוספת של 15 כ"ס לעומת הדגם היוצא) ובמומנט מרבי של 45.8 קג"מ המתקבל בין 1,950 ל-5,000 סל"ד.
המנוע משודך כסטנדרט לתיבת השמונה הילוכים PDK החדשה של פורשה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות (קבריולט: 4.4 שניות) ולמהירות מרבית של 297 קמ"ש. חבילת Sport Chrono האופציונאלית תאפשר לקצר את נתון התאוצה ל-4.0 שניות בדיוק. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 11.1 ק"מ לליטר או 10.9 ק"מ לליטר בדגם הקבריולט.
וויזואלית, דגמי הבסיס זהים לדגמי ה-S, למעט חישוקי גלגלים קטנים יותר, "19 מלפנים ו-"20 מאחור, הקליפרים צבועים בשחור במקום באדום. בנוסף, דגמי הבסיס מצוידים בצלחות בילום קטנות יותר. כמו בדגמי ה-S, גם דגמי הבסיס מצוידים כסטנדרט בבולמים אדפטיביים ובמערכת הבקרה שלהם PASM.