פורשה 911 החדשה חזקה יותר, מהירה יותר ודיגיטלית. מחיר בישראל החל מ- 1,100,000 ₪.
פורשה 911 החדשה, דור שמיני סדרה 992, נחשפה בתערוכת לוס אנג׳לס עם העיצוב הכי צפוי, אך גם אחד המוצלחים בהיסטוריה המוטורית שבכל גלגול שלו מצליח להישאר רלוונטי - הגולף של מכוניות הספורט. פורשה 911 חוגגת השנה 55 שנות דגם, 55 שנים שהפכו את הדגם לאייקון מוטורי.
היצע המנועים בדגמי הקאררה של ה-911 החדשה מתבסס על גרסה משופרת של מנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו של הדגם היוצא. יעילות המנוע הוגברה על ידי שימוש בתהליך הזרקה משופר ופריסה חדשה של מגדשי הטורבו ומערכת קירורו האוויר. הכוח עובר אל הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים PDK חדשה וכבר לא תהיה אופציה לתיבה ידנית בדגמי הבסיס.
911 קאררה הבסיסית מציעה מעתה הספק מרבי של 385 כ״ס במקום 370 כ״ס ודגם הקאררה S החדש מציע 450 כ״ס במקום 420 כ״ס. זו האחרונה רושמת נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 3.7 שניות בדגם הנעה אחורית או 3.6 שניות בדגם ההנעה הכפולה 4S, שיפור של 0.4 שניות לעומת הדגם היוצא. המהירות המרבית עומדת על 308 קמ״ש בדגם קאררה S ו-306 קמ״ש בדגם קאררה 4S.
רוכשים שיוסיפו את חבילת ספורט-כרונו יוכלו לקצר את נתון התאוצה ב-0.2 שניות נוספות. חבילה זו מוסיפה בקרת יציאה מהמקום (האחראית העיקרית על השיפור בנתון התאוצה), תוכנה משודרגת לתיבת ההילוכים המאפשרת העברות הילוכים מהירות יותר ועוד.
העיצוב החיצוני אמנם מוכר, אך הכל למעשה חדש לחלוטין. כך לדוגמה נמצא בתי גלגלים רחבים יותר המאכלסים חישוקי ״20 או ״21, החלק האחורי רחב במידה זהה בכל הגרסאות והמספק מלפנים הורחב ב-45 מ״מ. מכסה המנוע עם הגומחה הבולטת ופנסי ה-LED החדשים מזכיר את עיצובם של דגמי 911 הראשונים. מראהו של החלק האחורי בכל הגרסאות נשלט על ידי ספויילר דינמי, רחב מבעבר, ופס תאורה אלגנטי המוטמע במכסה המנוע. פרט לחלקים הקדמי והאחורי, המרכב החיצוני כולו עשוי כעת מאלומיניום.
תא הנוסעים החדש מיישר קו עם מה שפגשנו בקאיין החדש ואם בדגמי העבר הקונסולה בין המושבים הייתה מזכירה עמדה מרובת כפתורים של תא טייס, כעת נמצא פחות כפתורים ותפעול המבוסס בעיקר על מסכי מגע. המסך המרכזי של מערכת PCM הוא כעת בגודל של ״10.9 ומתחתיו נמצא יחידה קומפקטית עם חמישה מתגים שמספקים גישה ישירה לפונקציות חשובות של הרכב.
פורשה ציידה את ה-911 במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מצב נהיגה ״רטוב״ חדש (Wet Mode). פורשה התקינה בצד הפנימי של בתי הגלגלים חיישנים המודדים את מידת הרטיבות של הכביש ובהתאם, משנה את כיול בקרת היציבות, מערכת ה-ABS ומיידעת את הנהג. בנוסף נוכל למצוא בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת ראיית לילה ועוד.
2019 פורשה 911 החדשה - מחירון:
פורשה 911 Carrera S החדשה החל מ 1,100,000 ₪.
פורשה 911 Carrera 4S החל 1,170,000 ₪ .
ניתן להזמין את הדגמים החדשים החל מהיום, יום רביעי 28.11.18, באולם התצוגה של פורשה - החושלים 8 הרצליה פיתוח.