מתוך 400 הזמנות, נמסרו בחודש ינואר כבר 200 רכבים כאשר הרכב הפנאי דאסטר הוא הדגם הנמכר ביותר.
התחלה מוצלחת לדאצ'יה בסיכום החודש הראשון לפעילותו של המותג החדש בישראל. מאז שנפתח אולם התצוגה הראשון של החברה בפתח תקווה (7 לינואר 2015), נרשמו כבר כ-400 הזמנות לדגמי המותג השונים מתוכן נמסרו ללקוחות החברה כבר מעל ל-200 יחידות.
בהתאם לפילוסופיית המכירה של המותג "כנס וצא עם רכב", חלק מהרכבים נמסרו ללקוחות עוד באותו היום ואף מספר רכבים נרכשו ישירות דרך אתר האינטרנט של דאצ'יה. הדגם הנמכר ביותר הוא הדאסטר, רכב הפנאי של דאצ'יה שהוא גם הדגם הנמכר ביותר בעולם של המותג ממנו נמכרו במהלך 2014 סך של 395,350 יחידות מהן 160,467 יחידות תחת מותג דאצ'יה ו-234,883 יחידות תחת מותג רנו.
דאצ'יה משווקת כיום בישראל ארבעה דגמים: סנדרו בגרסת סטפווי – סופרמיני מוגבהת, דאסטר - רכב פנאי, לודג'י - מיניוואן קומפקטי 7 מושבים ודוקר – טנדרון מסחרי. מהדאסטר הזומנו 200 יחידות, מהסנדרו סטפווי 120 יחידות, דוקר 30 יחידות ו-50 יחידות מהלודג'י.
לדברי אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של קרסו מוטורס: "ידענו שזה יעבוד ושהקהל הישראלי יחבק אותנו בחזרה, אבל לא הערכנו מספיק את העוצמות. ראינו במרכז התצוגה הארצי שלנו ישראלים שמחים, מחייכים וקונים עם המון כייף. מדיניות המחירים הנמוכים והאחידים יחד עם היצע המוצרים הרחב, נתנו הרגשת ביטחון לכל מי שניכנס, בין אם רכש במקום או ירכוש בעתיד".