2024 דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש
דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש.
2024 דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש
דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש.

באיחור של מעל לשלוש שנים, פריסבי, יבואנית דגמי דאצ'יה בישראל, החלה בשיווק דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש, הקרוסאובר העירוני של דאצ'יה. מצד אחד איחור, מצד שני זה אומר שאנחנו מקבלים כבר את הדגמים המעודכנים של הסטפווי עם יותר מערכות בטיחות מתקדמות, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ועיצוב מעודכן. הסנדרו סטפווי החדש ישווק בשלב זה בגרסה אחת בלבד, עם מנוע 1.0 טורבו 91 כ"ס, תיבה רציפה וברמת גימור אחת Expression במחיר של 119,990 ₪. 

 

פרסומת יונדאי וניו

הסנדרו סטפווי החדש (דור שלישי) הוצג לראשונה בספטמבר 2020 והוא שדרוג משמעותי לדגם היוצא, כולל שימוש בפלטפורמה חדשה CMF-B עליה מבוססים דגמים נוספים כגון הקליא ולמעשה זו הפלטפורמה שמשרתת כיום את כל דגמי דאצ'יה החדשים. לסנדרו סטפווי החדש אורך של 4,099 מ"מ, רוחב של 1,758 מ"מ, גובה של 1,535 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,604 מ"מ, מרווח גחון של 201 מ"מ ונפח תא מטען של 328-1,108 ליטר. לעומת הדגם היוצא הסטפווי החדש גדול במעט ומרווח יותר לנוסעים. 

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי 2024
דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש.

העיצוב החיצוני של הסנדרו סטפווי החדש כבר זכה לעדכון מאז שהוצג לראשונה כך שכעת הוא לובש את שפת העיצוב העדכנית של דאצ'יה כולל הסמל החדש של המותג. חלל תא הנוסעים בסיסי בחומרים אך גם הוא שדרוג ענק לעומת הדגם היוצא, כבר לא תמצאו כאן לגו של חלקים שונים ולא קשורים אלא אחידות במראה ובממשקים.

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש 2024 תא הנוסעים
דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש.

רמת הגימור אקספרשן (Expression) בה ישווק הסטפווי כוללת, בין היתר: מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חיישני חנייה אחורים ומצלמת רוורס, מפתח חכם, בקרת אקלים, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, תאורת LED מלאה, חישוקי "16 ועוד. לצד זה כאמור אבזור הבטיחות בדגם שודרג והוא כולל מעתה בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות נהג, שש כריות אוויר ועוד. למרות הפלטפורמה המודרנית ותוספת בסיסית של מערכות בטיחות מתקדמות, הדגם עדיין זכה (בשנת 2021) לציון של 2 כוכבים בלבד במבחן הריסוק של ארגון Euro NCAP.

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש 2024
דאצ'יה סנדרו סטפווי החדש.

סנדרו סטפווי החדש ישווק כאמור עם מנוע 1.0 ליטר שלשוה צילינדרים טורבו, בהספק מרבי של 91 כ"ס ומומנט מרבי של 14.5 קג"מ, שהפעם משודך לתיבת הילוכים CVT רציפה המבטיחה נסיעה נהעימה וחלקה יותר לעומת התיבה הרובוטית חד מצמדית של הדגם היוצא. השילוב הזה מאפשר נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 14.2 שניות (11.1 בדגם היוצא עם תיבה רובוטית), מהירות מרבית של 163 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.9 ק"מ לליטר. עם יחידת הנעה זו לדגם כושר גרירה של 595 ק"ג עד 1,100 ק"ג. 2024 דאצ'יה סנדרו סטפווי - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.